kapubanner for mobile
UPC 
Megjelent: 19 éve

A UPC országos call centert alapít Veszprémben

Túllépve egymilliós előfizetői bázisát új, országos telefonos ügyfélközpontot hoz létre Veszprémben a UPC Magyarország Kft. A havi százezres nagyságrendű telefonos forgalom ellátására a legkorszerűbb technika kialakítása mellett 51 új munkahelyet hoznak létre.

A UPC Magyarország Kft. új, országos call centert alakít ki Veszprémben. A legkorszerűbb technológiákat és számítógépparkot felvonultató székház központi épületét teljes egészében felújítják, így 51 új munkahelyet alakítanak ki a helyi lakosság számára. Az összességében 80 ügyfélszolgálatos állás mellett a cégnél a várható forgalomnövekedés miatt további munkaerő felvétele is szóba jöhet.

Joe Zuravie a UPC magyarországi képviseletének vezérigazgatója elmondta, a központ pozícionálásakor a választás azért esett Veszprémre, mert az egyetemi város magasan kvalifikált fiatal munkaerőt biztosít a cég számára. Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter az indokláshoz hozzáfűzte: bár a veszprémi ügyfélközpont korábbi dolgozóinak kétharmada felsőfokú végzettségű, a helyi egyetemen végzett diákok számára is jó elhelyezkedési lehetőség lesz a most létrehozott központ.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált tavaly a SPAR

A vállalatnál az elmúlt évben több mint 1500 munkatárs részesült szakoktatásban. Teljes cikk

Jön a hatnapos munkahét, de csak a felsővezetőknek

A Samsung Group hatnapos munkahetet vezet be a vezetők számára Koreában. Az értesülések szerint ez a sürgősségi intézkedésnek titulált... Teljes cikk

Új szervezeti struktúrát vezet be a nemzetközi Generali Csoport

A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek