kapubanner for mobile

9 cikk a(z) 360 fokos értékelés címkével - 1. oldal

360 fokos értékelés

2 éve A 360 fokos értékelés teljesítményértékelési módszer, melynek során a hagyományos, hierarchiára épülő értékeléssel szemben nemcsak a felettes végez értékelést, hanem a folyamat oldalirányban (munkatársak) és visszafelé (a beosztottak értékelik a vezetőt) is működik. Teljes cikk...


TELJESÍTMÉNY-ÉRTÉKELÉS: Fejlesztési eszközök

2 éve Milyen fejlesztési eszközök használhatók a teljesítmény-értékelési rendszerben? Mit jelent a 360 fokos értékelés, a SMART? Teljes cikk...


Szervezetfejlesztés - Belső felmérések

2 éve A szervezetfejlesztés fontos eszközei a belső felmérések. Teljes cikk...


Mi a profi 360 fokos értékelés titka?

11 éve Az időszakos teljesítményértékelés manapság majdnem mindenhol munkahelyi rutin. A legtöbb vállalatnál szükséges évente, félévente vagy még gyakrabban elvégezni az értékelést. Az objektív mutatók mellett a szubjektív faktorokra olykor nagyobb hangsúly kerül. Ilyenkor általában a felettes értékeli beosztottait, vagy 360 fokos értékelés formájában értékelhető beosztott, felettes, munkatárs és belső ügyfél egyaránt. Teljes cikk...


Az üzleti eredményesség múlhat egy jó tesztrendszeren

12 éve Melyik cég tulajdonosa ne szeretné akár több évre előre látni, hogyan fog teljesíteni dolgozója? Kompetencialapú tesztekkel ezt könnyen ki lehet deríteni, sőt, ma már egy tehetségmenedzsment vagy kulcsember program is elképzelhetetlen lenne mérőeszközök nélkül. Bár egyre több vállalatnál kezdenek tesztelésbe, közel sem költenek annyit erre, mint korábban. Teljes cikk...


Milyen csapdákat kerüljünk el 360 fokos értékelés alkalmazásakor?

12 éve A 360 fokos értékelés módszerének alkalmazása nagy körültekintést igényel, mivel számos különböző tényező befolyásolhatja objektivitását és megbízhatóságát. A torzított visszajelzések csökkentik a felmérés hatákonyságát, sőt, nem megfelelő értelmezésük és interpretálásuk csökkent teljesítményt is vonhat maga után. Mivel a visszajelzések értelmezése és magyarázata nem mindig egyszerű, összegyűjtöttük a leggyakoribb befolyásoló tényezőket és csapdákat - írja a Kompetencia HR Blog legfrissebb bejegyzése. Teljes cikk...


Tesztekkel eredményesebb a karriertervezés

14 éve A Captain Hungary Kft. munkatársai immár negyedik alkalommal végezték el éves ügyfél elégedettség felmérésüket. A 2010-es felmérésben résztvevők visszajelzéseiből egyebek között kiderült, hogy a legtöbben a tesztrendszer könnyű használhatóságával, a tanácsadók hozzáállásával és gyorsaságával elégedettek. Teljes cikk...


Vezetői megújulás a közigazgatásban

15 éve Az új típusú közszolgálati teljesítményértékelés 2006. évi bevezetését megelőzően a tapasztalatok azt mutatták, hogy a teljesítményértékelés kínálta szervezeti, vezetési, motiválási és egyéb lehetőségek kihasználása nem kellő hatásfokkal valósult meg. Szükségessé vált az egyéni teljesítményértékelést új módszertani, jogi, szervezési, pénzügyi alapokra helyezni, valamint az érintetteket felkészíteni a változásokra, az új módszerekre. Teljes cikk...