kapubanner for mobile

2 cikk a(z) élményközpontú címkével - 1. oldal

A Facebook szerint mindenki boldog és sikeres

8 éve Csak én nem – gondolhatja a mai húszas-harmincas nemzedék, ha a közösségi médiában látottakhoz méri magát. A Facebook által közvetített áltökéletes kép keveseknek érhető el, így marad az önbizalomhiány, frusztráció és kilátástalanság. Az Y és Z generáció egy részének nincs jövőképe, belesüppednek a tétlenségbe, ahelyett, hogy reális célokat tűznének ki maguk elé. Ez is hozzájárul ahhoz, hogy manapság egyre többször látni a saját életében tétlenül bolyongó fiatalt, aki inkább otthon ül, és vár a megfelelő állásra. Mindemellett ez a korosztály különlegesnek érzi magát, akinek kitartó munka nélkül is jár a sikeres élet – a valóság azonban kicsit más. A cégeknek új cégkultúrára lesz szüksége, hogy megszólítsák és megtartsák az új generációk munkavállalóit. Teljes cikk...


Kemencébe vele! - Kenyérlángos készítő outdoor csapatépítő élményprogram

9 éve A kenyérlángos készítő élményközpontú program alkalmával indirekt csapatépítés történik. Teljes cikk...