kapubanner for mobile

3 cikk a(z) helpdesk címkével - 1. oldal

Kiderült, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok

1 hete A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede arra számít, hogy amikor a vállalati IT-helpdeskhez fordul, nem fogják érteni egymást, mert más nyelvet beszélnek. A többség sem közös tudástárat, sem kollaborációs eszközt nem vesz igénybe a munkája során, a feladatok nyilvántartására és átadására pedig legtöbben Excelt használnak az erre kifejlesztett alkalmazások helyett. A kutatás alapján felállított produktivitás-index számszerűen is megmutatja, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok. Teljes cikk...


Service Desk Analyst

8 éve Ez a megnevezés leginkább alapszintű informatikai támogatást jelent. Ezen területen dolgozók legfontosabb feladata felhasználói szintű IT problémák megoldása, és ezáltal folyamatos kapcsolattartás a cég munkavállalóival és/vagy külső partnerekkel (feladatkörtől függően). Teljes cikk...


Állást ér a ritka nyelv ismerete

15 éve A kommunikációképes angoltudás mára alapkövetelménnyé vált a munkaerőpiacon. A sikeres álláskeresés érdekében azonban nem árt némi pluszt - például Magyarországon kevéssé beszélt nyelvet - felvonultatni. A válság egyik nyerő karrierépítési stratégiája lehet a nyelvtanulás. Az új nyelvet tanulóknak érdemes szláv vagy skandináv nyelveket választaniuk. Teljes cikk...