kapubanner for mobile

5 cikk a(z) mérhetőség címkével - 1. oldal

Életbevágó lehet mobil eszközökön megjelenni

10 éve Egyre jobban terjednek a hordozható eszközök, mégis rengeteg cég nem működtet saját internetes oldalt ezeken az alkalmazásokon. A mobilitásnak óriási a hatása a vállalkozások működésére, ez már most érzékelhető a közösségi média, az utazó értékesítők, üzletkötők, szervizes mérnökök szakterületén, illetve a BC2 típusú cégeknél, például egy FMCG vállalkozásnál. Épp ezért rendkívül fontos, hogy fejlesszék ezt a hazai cégek is, és kövessék nyomon, mennyien használják ezeket az alkalmazásokat. Teljes cikk...


Tényszerű elemzéseket várnak a vezetők a HR-től

12 éve A felsővezetők úgy érzik, a személyzeti döntések meghozásakor sokszor kénytelenek nélkülözni azokat a tényszerű elemzéseket, amelyek más üzleti területeken meghozott döntésekkor megszokott módon rendelkezésre állnak. De hogyan lehetséges, hogy egy felsővezető elégedetlen egy részleg információ-szolgáltatásával? Teljes cikk...


Egy hatékony módszer a szervezeti kultúra mérésére

15 éve A humán-erőforrással foglalkozók egyik legnagyobb problémája, hogy nem tudnak számokat rendelni a legtöbb "mérhetetlennek gondolt" attitűd és képesség mellé. A bér és annak járulékos költségei könnyen kimutathatóak, de nehéz mérni azt, hogy a szervezeti kultúra szempontjából mi áll útjában egy adott vállalat hatékonyságának, és hogyan lehet fejleszteni a vállalati kultúrát a gazdasági eredményesség érdekében. Teljes cikk...


Mérhető és befolyásolható az alkalmazottak elkötelezettsége (II.)

18 éve Vajon mi befolyásolja a dolgozók elkötelezettségét? Mennyire fontos tényező a vezető személye az elkötelezettségre nézve? Okozhat-e láncreakció-szerű vállalati eredményromlást a munkavállalók elkötelezettségének ingadozása, és ha igen, hogyan kezelhetjük azt a mindennapok során? Teljes cikk...


Mérhető és befolyásolható az alkalmazottak elkötelezettsége (I.)

18 éve A dolgozók elkötelezettsége célzott akciótervezéssel befolyásolható, derült ki abból a kutatásból melyet a Hewitt és Műszaki Egyetem munkatársai az elmúlt időszakban négy olyan közép- és nagyvállalatnál végeztek, akik korábban a Legjobb Munkahely Felmérés legjobbjai közé is bekerültek. A 3000 dolgozót érintő kutatásból kiderült: az elkötelezettség felmérése és befolyásolása alapvetően meghatározhatja a cégek sorsát és sikerességét. Teljes cikk...