kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

PR kutató központ jön létre

Ma már egyre több vállalkozás ismeri fel a jó hírnév védelmét és a társadalmi kapcsolatok erősítését szolgáló szervezett kommunikációs tevékenység, a pr jelentőségét. Éppen ezért jön létre a Public Relations Kutató- és Szolgáltató Központ, áll a központot létrehozó cég közleményében.

A központot a Pécsi Tudományegyetem felnőttképzési kara és a Ferling PR Tanácsadó és Szolgáltató Kft. hozza létre. Az egyetem és a társaság vállalja egy pr-kommunikációs tudásbázis, kutatóbázis kialakítását. Az egyetemi kar és a húszéves szakmai tapasztalattal rendelkező vállalkozás a központ megalapításával az együttműködés új formáját kívánja megteremteni.

A központ alapvető feladata lesz a városban és térségében folyó pr-képzési, -szakértői, -szaktanácsadási és -kutatási tevékenység minden eddiginél hatékonyabb összehangolása, a pécsi szakmai műhelyek országos és nemzetközi elismertségének növelése.

A felek vállalják, hogy együttműködnek a Pécsi Tudományegyetem felnőttképzési karán folyó pr és szóvivő szakirányú továbbképzésben, valamint a pr szakreferens felsőfokú szakképzés programjának kidolgozásában, megvalósításában.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Hogyan hangoljunk össze embereket különböző kultúrákból vállalati közegben?

Rengeteg érzelem, meggyőződés, konfliktus és öröm, egymástól tanulás és összefeszülés övezi az interkulturális szervezetek működését. A... Teljes cikk

A munkavállalók készségfejlesztése elmaradásban van, pedig fenekestül felfordul a munka világa

A generatív mesterséges intelligencia (AI) térnyerésével a munkavégzéshez szükséges készségek 2030-ra várhatóan 68%-kal változnak majd... Teljes cikk

A tanár is munkavállaló!?

Employer branding, toborzás, munkáltatói márka, karrierút, megtartás, juttatások, bérbenchmark stb. Szinte már elcsépelt szavak, unalomig... Teljes cikk