kapubanner for mobile

2005. április 18. - 2005. április 20.
Az operatív vezető

Helyszín: Rubin Hotel Business Center, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.

A vállalat eredményei a termelékenységen, továbbá a minőségi termékkel és szolgáltatással elégedett ügyfelek számának növekedésén nyugszanak.

Mindkét tényezőt alapvetően meghatározza, hogy a vonalbeli dolgozók milyen minőségben és milyen hatékonysággal dolgoznak. Ez pedig elválaszthatatlan az Ön, vagyis közvetlen felettesük munkájának minőségétől: hogyan képes a vállalati célok elérése, a felettesi elvárások teljesítése érdekében együttműködésre, aktivitásra és elkötelezettségre késztetni a felelősségére bízott munkacsoportok tagjait.


Kiknek ajánljuk?

Tréningünket olyan vezetőknek ajánljuk, akiknek fő tevékenysége egy munkacsoport munkájának megszervezése, a beosztottak menedzselése, ösztönzése, fejlesztése. Várjuk tréningünkre azokat az operatív vezetőket, akik a vállalati célok eléréséhez hozzájárulni képes, összeszokott és jól működő munkacsoportokat szeretnének irányítani.


A cél

A résztvevők
  • tudatosítsák vezetői szerepüket, feladataikat
  • új szempontokat és módszereket kapjanak ahhoz, hogy munkacsoportjukat eredményesebben irányítsák
  • eredményesen álljanak helyt a felső vezetés és a beosztottak közötti "ütköző zónában"
  • legyenek képesek a vállalati célokat elfogadtatni és napi gyakorlati szinten a munkatevékenységbe integrálni


    A program

    1. A vezető szerepe, felelőssége és hatalma
  • az operatív vezetői szerepe
  • az üzleti célok elérése a gyakorlatban
  • a vezetői felelősség
  • a formális és informális vezetői hatalom
  • a felettesekkel való együttműködés
  • a vállalati értékek, a kultúra, a célok közvetítése, elfogadtatása


    2. A munkacsoport hatékony vezetése
  • a sikeres csapatmunka jellemzői
  • a csoportfolyamatok és a csoportszerepek
  • a csapatmunka fejlesztésének eszközei
  • a vezetői viselkedés hatása a csapatmunkára


    3. A munkatevékenység irányítása
  • célok kitűzése
  • erőforrás-tervezés
  • időgazdálkodás
  • delegálás
  • eredményesség és célelérés
  • a munkafolyamat nyomon követése


    4. A minőség menedzselése
  • a minőségi mutatók
  • az ügyféligénynek való megfelelés
  • a minőségfejlesztés tényezői a beosztottak munkavégzésében


    5. A beosztottak fejlesztése
  • betanítás
  • korrigálás
  • motiválás


    6. Problémamegoldás és döntéshozatal
  • a problémák azonosítása
  • a problémamegoldás folyamata
  • a csoport bevonása a problémamegoldásba
  • a döntéshozatal folyamata és technikái


    7. A kommunikáció szerepe és jelentőssége
  • az egyértelmű és nyílt kommunikáció
  • a célok egyértelmű megfogalmazása
  • odafigyelés és meghallgatás
  • az empátia szerepe
  • a rossz hírek közlése


    8. Akcióterv


    Amiért érdemes részt vennie a tréningen

  • Tudatosítja saját szerepét a vállalatánál.
  • Megismeri jelenlegi vezetői erősségeit, és tudatosítja fejlesztendő készségeit.
  • A mindennapokban felmerülő nehéz helyzetek megoldására gyakorlati megoldási módokat sajátíthat el.
  • Eredményesebben lesz képes munkacsoportjának tagjait fejleszteni és ösztönözni.


    További információ: www.cegos.hu