Helyszín: Rubin Hotel Business Center, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.
A vállalat eredményei a termelékenységen, továbbá a minőségi termékkel és szolgáltatással elégedett ügyfelek számának növekedésén nyugszanak.
Mindkét tényezőt alapvetően meghatározza, hogy a vonalbeli dolgozók milyen minőségben és milyen hatékonysággal dolgoznak. Ez pedig elválaszthatatlan az Ön, vagyis közvetlen felettesük munkájának minőségétől: hogyan képes a vállalati célok elérése, a felettesi elvárások teljesítése érdekében együttműködésre, aktivitásra és elkötelezettségre késztetni a felelősségére bízott munkacsoportok tagjait.
Kiknek ajánljuk?
Tréningünket olyan vezetőknek ajánljuk, akiknek fő tevékenysége egy munkacsoport munkájának megszervezése, a beosztottak menedzselése, ösztönzése, fejlesztése. Várjuk tréningünkre azokat az operatív vezetőket, akik a vállalati célok eléréséhez hozzájárulni képes, összeszokott és jól működő munkacsoportokat szeretnének irányítani.
A cél
A résztvevők
tudatosítsák vezetői szerepüket, feladataikat
új szempontokat és módszereket kapjanak ahhoz, hogy munkacsoportjukat eredményesebben irányítsák
eredményesen álljanak helyt a felső vezetés és a beosztottak közötti "ütköző zónában"
legyenek képesek a vállalati célokat elfogadtatni és napi gyakorlati szinten a munkatevékenységbe integrálni
A program
1. A vezető szerepe, felelőssége és hatalma
az operatív vezetői szerepe
az üzleti célok elérése a gyakorlatban
a vezetői felelősség
a formális és informális vezetői hatalom
a felettesekkel való együttműködés
a vállalati értékek, a kultúra, a célok közvetítése, elfogadtatása
2. A munkacsoport hatékony vezetése
a sikeres csapatmunka jellemzői
a csoportfolyamatok és a csoportszerepek
a csapatmunka fejlesztésének eszközei
a vezetői viselkedés hatása a csapatmunkára
3. A munkatevékenység irányítása
célok kitűzése
erőforrás-tervezés
időgazdálkodás
delegálás
eredményesség és célelérés
a munkafolyamat nyomon követése
4. A minőség menedzselése
a minőségi mutatók
az ügyféligénynek való megfelelés
a minőségfejlesztés tényezői a beosztottak munkavégzésében
5. A beosztottak fejlesztése
betanítás
korrigálás
motiválás
6. Problémamegoldás és döntéshozatal
a problémák azonosítása
a problémamegoldás folyamata
a csoport bevonása a problémamegoldásba
a döntéshozatal folyamata és technikái
7. A kommunikáció szerepe és jelentőssége
az egyértelmű és nyílt kommunikáció
a célok egyértelmű megfogalmazása
odafigyelés és meghallgatás
az empátia szerepe
a rossz hírek közlése
8. Akcióterv
Amiért érdemes részt vennie a tréningen
Tudatosítja saját szerepét a vállalatánál.
Megismeri jelenlegi vezetői erősségeit, és tudatosítja fejlesztendő készségeit.
A mindennapokban felmerülő nehéz helyzetek megoldására gyakorlati megoldási módokat sajátíthat el.
Eredményesebben lesz képes munkacsoportjának tagjait fejleszteni és ösztönözni.
További információ: www.cegos.hu