2005. április 7. - április 8.
Asszertiv konfliktuskezelés tréning
Helyszín:szervezés alatt
A képzés célja:
Megismertetni a résztvevőket a konfliktusok lehetséges okaival, jártasságot szerezni a legkülönfélébb konfliktushelyzetek megoldása, és a szituációnak megfelelő konfliktuskezelési stílus kiválasztása terén.
Képessé tenni a résztvevőket az önérvényesítő viselkedés és kommunikáció, az asszertivitás gyakorlására munkájuk során.
Felkészíteni a résztvevőket a nehéz helyzetek kezelésére, szándékaik és elvárásaik világos, egyértelmű, asszertív megfogalmazására, ezáltal az aktív felelősségvállalásra.
Programpontok:
- Konfliktusok okai: tény, folyamat, cél, érték, kommunikáció
- Konfliktushelyzetek a munkahelyen
- Velünk született és tanult viselkedések: agresszivitás, passzivitás, asszertivitás
- Kommunikációs mintázatok, tranzakciók
- Az asszertív viselkedés jellemzői, hatásai, szabályai
- A személyközi kapcsolatok mélysége
- Munkatársaink, partnereink konfliktuskezelési stílusa
Célcsoport:
Tréningünket minden olyan érdeklődő számára ajánljuk, akik szükségesnek tartják a megfelelő kommunikációs és konfliktuskezelési stílus elsajátítását a belső és külső ügyfelek hatékony kezelése érdekében.
Ajánlott kapcsolódó program:
INSIGHTS - Személyes hatékonyság, Tárgyalástechnika
További információ: www.develor.hu