2005. február 22. - 2005. február 23.
A sikeres vezetői asszisztens - Középpontban a tökéletes idő és feladatmenedzsment
Helyszín: szervezés alatt
-Hogyan tervezze meg és hogyan strukturálja hatékonyan munkanapjait
-Hogyan menedzselje a saját, illetve fônöke idejét
-Hogyan emelje munkájának színvonalát prioritások felállításával és a feladatok ledelegálásával
-Hogyan tanuljon meg bánni a zavaró tényezôkkel és hogyan hárítsa el az akadályokat
A tréning tartalma:
ismerje meg saját, illetve fônöke munkastílusát
-Elemezze saját munkastílusát
-Miben rejlenek erôsségei, illetve gyengeségei?
-Az önmegfigyelés eszközei
-Hogyan dolgozik fônöke?
-Optimális kapcsolat kialakítása az asszisztens és fônöke között
-Találja meg a helyes információs rendszert Ön és fônöke között
Professzionális munkaszervezés
-Dolgozzon célorientáltan, ahelyett, hogy a feladatokat csak úgy elvégezné
-Tervezze meg munkafolyamatait és az elvégzésükhöz szükséges idôt
-Optimális határidôtervezés
-Az idô- és feladatszervezés legfontosabb eszközei
Használjon idôbüdzsét
-A tényleges állapot elemzése Mire megy el az ideje?
-Ismerje fel az idôrabló tevékenységeket és tegyen ellenük
-Fedezze fel a pluszidôket és használja ki azokat!
-Jó idômenedzsment fegyelem révén
-A hatékony idômenedzsment eszközei
-Ismerje meg az idômenedzsment legfontosabb eszközeit
-Praktikus tippek és alkalmazási példák az idômenedzsment eszközök használatára
-Fejlesszen ki személyre szabott stratégiákat a saját és fônöke idejével való bánásmódra
Zavaró tényezôkkel való helyes bánásmód
-Miért csak feltételesen működik az idôtervezés?
-A leggyakoribb zavaró tényezôk az idômenedzsmentben
-Mely tényezôket lehet elôre látni, és melyeket nem?
-Motiválja munkatársait annak érdekében, hogy a saját idôbeosztása ne boruljon fel
-Elôtervezés, plusz idôk meghatározása
-Utaljon fônökénél a zavaró tényezôkre
-Állítson fel prioritásokat több idô a leglényegesebb feladatokra
-A prioritási sorrend felállításának legfontosabb szabályai
-A különbség sürgôs és fontos között
-A kulcsfontosságú és a kevésbé fontos feladatok elemzése
-Tippek és trükkök a checklisták készítéséhez, alkalmazásához
A delegálást is meg kell tanulni!
-Ki felé delegálhat Ön?
-Milyen típusú feladatokat tudnak mások is átvenni?
-Tanuljon meg delegálni és nem-et mondani
Idônyomás alatt is ôrizze meg nyugalmát hatékony stresszmenedzsment eszközök
-Lehetséges stresszfajták és kiváltó okaik
-Azonosítsa mi váltja ki Önnél a napi stresszt
-Mit tegyen, hogy egyáltalán ne keletkezzen stressz?
-Stratégiák a stressz kezeléséhez találja meg a megfelelô alternatívákat
-Gyakorlatok és módszerek a kikapcsolódáshoz
-Hogyan fordítsa át a munkahelyi stresszt pozitív energiává?
További információ: iir-hungary.hu