kapubanner for mobile

2005. június 14. - 2005. június 15.
Fiatal menedzserek HR feladatai

Helyszín:szervezés alatt

A szeminárium célja:

  • megismertesse Önt azokkal a HR feladatokkal, amit minden jó vezetô végez,
  • áttekintést adjon a kiválasztás módszereinek alkalmazásáról,
  • ötleteket szerezzen a kiváló munkatársak megtartására, motiválására,
  • a teljesítményértékelés összetett rendszerében kiismerje magát,
  • hozzá tudjon járulni csapata teljesítményének javulásához.

    A szeminárium tartalma:

    A jó vezetô kommunikációjának jellemzôi

  • A mindennapi kommunikáció sikertényezôi
  • Aktív hallgatás
  • Empátia, interperszonális tudatosság
  • Az érzelmek és indulatok kezelése
  • Befolyásolási stratégiák
  • A szervezeti célok és a vállalati kultúra közvetítôje a vezetô

    A kiváló munkatársak megszerzése - Építse saját csapatát!

  • A toborzás hagyományos és új formái
  • Kiválasztási módszerek
  • Interjúztatási technikák, felvételi beszélgetések
  • Képesség és személyiség teszek
  • Kompetencia alapú kiválasztási technikák
  • AC Assessment Centre
  • Fókusz interjú
  • Új ember a csapatban: bevezetés, integrálás

    A hatékony feladatmenedzsment elvei és gyakorlata

  • Találja meg a megfelelô embert a feladathoz!
  • Munkaköri leírások: egyértelmű elvárások, felelôsségi, döntési jogkörök, és a vitás kérdések elbírálása
  • A munkakörök tudás és kompetencia követelményei
  • A vezetô feladatai csapata képzésében: tudás és készségfejlesztés
  • A tudásmenedzsment alapjai

    A motiválásban rejlő erő kihasználása

  • Melyek a hosszú távú elkötelezettség építőkövei?
  • Használja fel a dolgozói elégedettség felmérések eredményeit!
  • A motiváló légkör jellemzői
  • Hogyan alakítsunk ki megfelelô munkahelyi légkört?
  • Motivációs elméletek a gyakorlatban
  • Coaching és mentoring kicsiben
  • Javadalmazási csomagok kialakítása, testre szabása
  • Hogyan támogathatja beosztottjai karrierútját?

    Teljesítményértékelés: tükör, mely a múltat mutatja, de a jövőt építheti segítségével

  • Az elvárt és a megvalósult eredmény közötti különbség mérése, az eltérés okainak eltárása
  • Értékelés a kompetenciák alapján
  • Teljesítményértékelő beszélgetések
  • Visszajelzés (feedback): a konstruktív kritika
  • Hogyan értékelje, adjon visszajelzést a nem számszerűsíthető tényezőkről?
  • A teljesítmény problémák kezelése
  • Létszámleépítés: etikai és munkajogi kérdésekről röviden

    További információ: www.iir-hungary.hu