kapubanner for mobile

2005. június 29.
Érték alapú folyamatszervezés és vállalatirányítás - A vállalati értékteremtés gyakorlati tapasztalatai

Helyszín: Thermal Hotel Corinthia Aquincum

A konferencia résztvevői:

  • konkrét példákon keresztül szerezhetnek tapasztalatot a folyamatszervezés eredményeiről és buktatatóiról;
  • megtudhatják, mikor és hogyan érdemes átszervezni egy vállalat folyamatait a hatékonyság növelése érdekében;
  • kérdéseikre azonnali, konkrét válaszokat kaphatnak a hazai üzlet-és folyamatszervezési szakemberektől és stratégiai döntéshozóktól;
  • a legfontosabb és legérdekesebb folyamatszervezési- és fejlesztési döntésekről és kételyekről oszthatják meg véleményüket az előadókkal és más résztvevőkkel.

    A programból:

    1. nap


  • Mi az érték alapú vállalatvezetés?
  • Kettős értékteremtés a vállalatokban
  • Az értékteremtés filozófiája
  • Mi a helyzet Magyarországon?
  • (Juhász Péter CFA, egyetemi adjunktus - Budapesti Corvinus Egyetem)
  • A termelésmenedzsment szerepe az érték alapú vállalatirányításban
  • Alapok: értékek, filozófiák, kultúra
  • Jellemzők
  • Érték, mérték, mérés
  • (Dr. Kovács Zoltán dékán - Veszprémi Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szervezési és Vezetési Tanszék)
  • Hatékony logisztika - sikeres vállalat
  • A logisztika fejlődése a CHINOIN-ban
  • Nemzetközi vállalat - nemzetközi ellátási lánc menedzsment
  • Integráció és jövőkép
  • (Kiss Péter elnök - Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság, disztribúció üzletág vezető - CHINOIN Rt.)
  • Controlling az érték alapú vállalatirányítás hatékonyságának mérésében
  • (Dr. Bodnár Viktória egyetemi docens - Budapesti Corvinus Egyetem, ügyvezető partner - IFUA Horváth & Partners Kft.)
  • Működésfejlesztési projektek eredményeinek hosszútávú fenntarthatósága
  • Vállalati stratégia és a működésfejlesztési projektek összhangja
  • BPR projekt eredmények napi alkalmazásba vétele, hatékony üzemeltetése
  • Teljesítmény menedzsment rendszer a hosszútávú folyamatjavítás szolgálatában
  • (Illés József értékesítési vezető - IDS Scheer Hungária Kft.)
  • Folyamatfejlesztési tapasztalatok a bővülő Waberer's Holdingnál
  • Milyen üzleti folyamatokat kellett fejleszteni, támogatni?
  • Hogyan lehet egy rohamosan terjeszkedő vállalat folyamatait ésszerűen összehangolni?
  • Milyen strukturális átalakításokat kell végezni cégen belül?
  • (Mosonyi Zoltán üzletfejlesztési és ügyfélkapcsolati szakigazgató - Waberer's Holding Logisztikai Rt.)
  • Az üzleti folyamatfejlesztés érvei és buktatói
  • Milyen hatással van a cégkultúra a folyamatfejlesztésre?
  • Mikor szükséges a folyamatok fejleszteni, vagy újjászervezni?
  • Milyen hatásfoka lehet az ezirányú befektetésnek?
  • Hogyan térül meg a folyamatfejlesztés?
  • (Dr. Simán István üzleti tanácsadás igazgató - PricewaterhouseCoopers Kft.)


    2. nap


  • Vevőközpontú folyamatirányítás
  • Vevő elvárásoktól a folyamat / termék fejlesztésig
  • Lean 6 sigma: vevőközpontú folyamatjavítás
  • Vevőközpontú folyamatok fenntartása, a vállalati kultúra szerepe
  • (Alföldi Ferenc IT szolgáltatásbiztosítási vezető, Ge Consumer Finance - Budapest Bank Rt.)
  • Modern működés a tradicionális Herendi Porcelánmanufaktúrában
  • Növekedési stratégia a zsugorodó világpiacon,
  • Herendi értékek, tudásvagyon egy dolgozói tulajdonú cégnél
  • Hatékonyságnövelés kontra teljes foglalkoztatottság
  • (Polányi Sándor vezérigazgató - Herendi Porcelánmanufaktúra Rt.)
  • A komplex vállalati működés átalakítás tapasztalatai és a hozzá fűzött elvárások
  • (Dunai Zoltán vezérigazgató - Ganz Transelektro Rt.)
  • A Matáv stratégiáját, folyamatszervezési és átszervezési tevékenységét
  • (Tankó Zoltán vezérigazgató-helyettes, az üzleti szolgáltatások üzletág vezetője - Matáv Rt.)
  • A bankfiókhálózat dinamikus terjeszkedésének folyamatszervezési kihívásai, tapasztalatai
  • Stratégia - fiókhálózatfejlesztés
  • Lokációk kiválasztásának üzleti kritériumrendszere
  • Fiókon belüli munkaszervezés
  • Fiók arculat a stratégia tükrében
  • Ütemezés: Hogyan nyithatunk új egységeket a leggyorsabban, mik a kockázatok?
  • (Dr. Kissné Földi Beáta vezérigazgató helyettes - CIB Bank Rt.)
  • A piaci kérdések, a működési folyamatok és a hatékonyság, mint három informatikai vállalkozás fúziójának sarokkövei
  • A hatékony és sikeres termékportfólió kialakítása Megtakarítási potenciálok a fúzió során: szinergiák, költséghatékonyság, outsourcing
  • Az emberi tényező, mint az egyik legnagyobb lehetőség és kockázat is egyben
  • A siker mércéje - A vállalati érték növekedése (EBITDA)
  • (Jutasi Zoltán vezérigazgató - Navigátor Informatika Rt.)


    3. nap

  • Teljesítménymérés a hosszútávú vállalati és intézményi célok tükrében - Értékorientáció és teljesítménymérés a közszférában
  • Mi tekinthető értéknek a közszférában?
  • Hogyan mérhető a közszféra értékteremtése és teljesítménye?
  • Hogyan hasznosíthatóak az üzleti modellek a közszféra teljesítménymenedzsmentjében?
  • Teljesítménymérés a hosszútávú vállalati és intézményi célok tükrében - Balanced Scorecard alapú teljesítménymérés a szolgáltatóiparban
  • A teljesíménymérés és a vállalati stratégia kapcsolata
  • A teljesítménymérés és az egyéni teljesítményértékelés kapcsolata
  • Kiscsoportos moderált beszélgetés az alábbi témákban:
  • Stratégia, vállalati célok és teljesítménymérés
  • Teljesítménymérés és a vállalti tervezés összhangja
  • Egyéni motivácó, teljesítményértékelés és teljesítménymérés
  • (Workshop vezető: Herczeg Imre vezető menedzser, a vezetési tanácsadás divizió vezetője - AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt.)

    További információ: www.http://events.prim.hu