Helyszín: Thermal Hotel Corinthia Aquincum
A konferencia résztvevői:
konkrét példákon keresztül szerezhetnek tapasztalatot a folyamatszervezés eredményeiről és buktatatóiról;
megtudhatják, mikor és hogyan érdemes átszervezni egy vállalat folyamatait a hatékonyság növelése érdekében;
kérdéseikre azonnali, konkrét válaszokat kaphatnak a hazai üzlet-és folyamatszervezési szakemberektől és stratégiai döntéshozóktól;
a legfontosabb és legérdekesebb folyamatszervezési- és fejlesztési döntésekről és kételyekről oszthatják meg véleményüket az előadókkal és más résztvevőkkel.
A programból:
1. nap
Mi az érték alapú vállalatvezetés?
Kettős értékteremtés a vállalatokban
Az értékteremtés filozófiája
Mi a helyzet Magyarországon?
(Juhász Péter CFA, egyetemi adjunktus - Budapesti Corvinus Egyetem)
A termelésmenedzsment szerepe az érték alapú vállalatirányításban
Alapok: értékek, filozófiák, kultúra
Jellemzők
Érték, mérték, mérés
(Dr. Kovács Zoltán dékán - Veszprémi Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szervezési és Vezetési Tanszék)
Hatékony logisztika - sikeres vállalat
A logisztika fejlődése a CHINOIN-ban
Nemzetközi vállalat - nemzetközi ellátási lánc menedzsment
Integráció és jövőkép
(Kiss Péter elnök - Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság, disztribúció üzletág vezető - CHINOIN Rt.)
Controlling az érték alapú vállalatirányítás hatékonyságának mérésében
(Dr. Bodnár Viktória egyetemi docens - Budapesti Corvinus Egyetem, ügyvezető partner - IFUA Horváth & Partners Kft.)
Működésfejlesztési projektek eredményeinek hosszútávú fenntarthatósága
Vállalati stratégia és a működésfejlesztési projektek összhangja
BPR projekt eredmények napi alkalmazásba vétele, hatékony üzemeltetése
Teljesítmény menedzsment rendszer a hosszútávú folyamatjavítás szolgálatában
(Illés József értékesítési vezető - IDS Scheer Hungária Kft.)
Folyamatfejlesztési tapasztalatok a bővülő Waberer's Holdingnál
Milyen üzleti folyamatokat kellett fejleszteni, támogatni?
Hogyan lehet egy rohamosan terjeszkedő vállalat folyamatait ésszerűen összehangolni?
Milyen strukturális átalakításokat kell végezni cégen belül?
(Mosonyi Zoltán üzletfejlesztési és ügyfélkapcsolati szakigazgató - Waberer's Holding Logisztikai Rt.)
Az üzleti folyamatfejlesztés érvei és buktatói
Milyen hatással van a cégkultúra a folyamatfejlesztésre?
Mikor szükséges a folyamatok fejleszteni, vagy újjászervezni?
Milyen hatásfoka lehet az ezirányú befektetésnek?
Hogyan térül meg a folyamatfejlesztés?
(Dr. Simán István üzleti tanácsadás igazgató - PricewaterhouseCoopers Kft.)
2. nap
Vevőközpontú folyamatirányítás
Vevő elvárásoktól a folyamat / termék fejlesztésig
Lean 6 sigma: vevőközpontú folyamatjavítás
Vevőközpontú folyamatok fenntartása, a vállalati kultúra szerepe
(Alföldi Ferenc IT szolgáltatásbiztosítási vezető, Ge Consumer Finance - Budapest Bank Rt.)
Modern működés a tradicionális Herendi Porcelánmanufaktúrában
Növekedési stratégia a zsugorodó világpiacon,
Herendi értékek, tudásvagyon egy dolgozói tulajdonú cégnél
Hatékonyságnövelés kontra teljes foglalkoztatottság
(Polányi Sándor vezérigazgató - Herendi Porcelánmanufaktúra Rt.)
A komplex vállalati működés átalakítás tapasztalatai és a hozzá fűzött elvárások
(Dunai Zoltán vezérigazgató - Ganz Transelektro Rt.)
A Matáv stratégiáját, folyamatszervezési és átszervezési tevékenységét
(Tankó Zoltán vezérigazgató-helyettes, az üzleti szolgáltatások üzletág vezetője - Matáv Rt.)
A bankfiókhálózat dinamikus terjeszkedésének folyamatszervezési kihívásai, tapasztalatai
Stratégia - fiókhálózatfejlesztés
Lokációk kiválasztásának üzleti kritériumrendszere
Fiókon belüli munkaszervezés
Fiók arculat a stratégia tükrében
Ütemezés: Hogyan nyithatunk új egységeket a leggyorsabban, mik a kockázatok?
(Dr. Kissné Földi Beáta vezérigazgató helyettes - CIB Bank Rt.)
A piaci kérdések, a működési folyamatok és a hatékonyság, mint három informatikai vállalkozás fúziójának sarokkövei
A hatékony és sikeres termékportfólió kialakítása Megtakarítási potenciálok a fúzió során: szinergiák, költséghatékonyság, outsourcing
Az emberi tényező, mint az egyik legnagyobb lehetőség és kockázat is egyben
A siker mércéje - A vállalati érték növekedése (EBITDA)
(Jutasi Zoltán vezérigazgató - Navigátor Informatika Rt.)
3. nap
Teljesítménymérés a hosszútávú vállalati és intézményi célok tükrében - Értékorientáció és teljesítménymérés a közszférában
Mi tekinthető értéknek a közszférában?
Hogyan mérhető a közszféra értékteremtése és teljesítménye?
Hogyan hasznosíthatóak az üzleti modellek a közszféra teljesítménymenedzsmentjében?
Teljesítménymérés a hosszútávú vállalati és intézményi célok tükrében - Balanced Scorecard alapú teljesítménymérés a szolgáltatóiparban
A teljesíménymérés és a vállalati stratégia kapcsolata
A teljesítménymérés és az egyéni teljesítményértékelés kapcsolata
Kiscsoportos moderált beszélgetés az alábbi témákban:
Stratégia, vállalati célok és teljesítménymérés
Teljesítménymérés és a vállalti tervezés összhangja
Egyéni motivácó, teljesítményértékelés és teljesítménymérés
(Workshop vezető: Herczeg Imre vezető menedzser, a vezetési tanácsadás divizió vezetője - AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt.)
További információ: www.http://events.prim.hu