kapubanner for mobile

2005. május 2. - 2005. május 3.
Időgazdálkodás - Hogyan nyerjünk minden héten egy napot?

Rubin Hotel Business Center, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.

Az idő hatékony kihasználása, a határidők stresszmentes betartása mindenki számára fontos kérdés. Ennek bizonyítéka többek között, hogy időgazdálkodási tréningünk 2003 egyik legkedveltebb programja volt. Létezik-e csodarecept? Sajnos nem. Ugyanakkor tréningünk lehetőséget kínál rá, hogy különböző szempontokból kiindulva áttekintse időgazdálkodási szokásait, a jobb munkaszervezést segítő eszközöket ismerjen meg, és mindezek birtokában belekezdjen a változtatásba.

KIKNEK AJÁNLJUK?

Vezetőknek és mindazoknak, akik céljaik elérése érdekében időfelhasználásukat tervszerűen akarják alakítani munkájuk végzése során.

A CÉL

A résztvevők

  • áttekintsék egyéni időgazdálkodási szokásaikat,
  • tisztában legyenek a hatékony időgazdálkodást hátráltató és segítő eseményekkel és elemekkel,
  • fel tudják állítani feladataik fontossági sorrendjét,
  • napi, heti, és havi időbeosztás elkészítését segítő eszközöket ismerjenek meg,
  • felkészüljenek az előre nem látható események "kezelésére", és ezen ismeretek segítségével
  • hatékonyabban tudják beosztani munkaidejüket, és
  • minimális plusz ráfordítással legyenek képesek a határidők betartására,
  • hatékonyan alkalmazzák a delegálást mint időgazdálkodási eszközt,
  • növeljék teljesítményüket időfelhasználásuk hatékonyabbá tételével.

    A PROGRAM

    1. Személyes viszonyunk az időhöz

  • a hatékony és nem hatékony időgazdálkodás tünetei
  • egyéni időbeosztási módszerek megismerése: viszonyunk az időhöz, viszonyunk a kollégákhoz, viszonyunk a csapathoz és önmagunkhoz
  • időrabló tevékenységek
  • megerősítendő és javítandó pontok feltérképezése

    2. A szervezettség alapelvei

  • az időgazdálkodás szabályai
  • az előrelátás, a tervezés és követés

    3. Prioritások felállítása

  • sürgősség és fontosság eldöntésének szempontjai
  • prioritások felállítása
  • a prioritásokhoz kötődő feladatok és a hozzájuk rendelt időtartamok

    4. A hatékony időgazdálkodás eszközei

  • váratlan események kezelése
  • a tervezést és követést segítő eszközök
  • iratok rendszerezése
  • hogyan nyerhetünk időt az adminisztrációs feladatok ellátása során?
  • az időfelhasználás és a telefonálás
  • hogyan csökkenthetjük a munka közbeni félbeszakítások számát?
  • a delegálás

    5. Kommunikációs eszközök az időgazdálkodásban

  • hogyan mondjunk nemet? - kínos helyzetek kezelése
  • a mindenki számára megfelelő megoldás keresésének eszközei
  • a kérdésfeltevés - egy eszköz a félreértések elkerülésére


    AMIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNIE A TRÉNINGEN


    2003 egyik legsikeresebb tréningje
    Ön elsajátítja a hatékony időgazdálkodás eszközeit.
    Felismeri a jó időgazdálkodását akadályozó személyes tényezőit, hibáit.
    Megismeri a hatékony időgazdálkodást segítő technikákat és eszközöket.

    További információ: www.cegos.hu