2005. május 2. - 2005. május 3.
Tárgyalástechnika
Helyszín: Rubin Hotel Business Center, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.
A tárgyalási helyzet nem csak közvetlen kereskedelmi tevékenységhez kapcsolódik. A megállapodások megkötése, az érdekérvényesítés mind a vállalaton belüli, mind a külső kapcsolatokban jelentős szerepet játszik. Aki hatékonyan képes nézeteit kifejteni, álláspontját megvédeni, jó megállapodásokat megkötni, az jelentős versenyelőnyre képes szert tenni.
KIKNEK AJÁNLJUK?
Vezetőknek, kulcspozícióban lévő munkatársaknak, akik tárgyalástechnikai készségeik fejlesztésével eredményesebb megállapodásokat kívánnak kötni, akik kifejezőkészségük és meggyőzőerejük növelésével hatékonyabban szeretnék érdekeiket érvényesíteni a széles értelemben vett tárgyalási és alkuhelyzetekben.
A CÉL
A résztvevők fejlesszék a legkedvezőbb tárgyalási pozíció eléréséhez szükséges kommunikációs és interperszonális készségeiket,
ismerjék meg a sikeres tárgyalások módszertanát és eszköztárát,
alkalmazzanak tudatosabb tárgyalásvezetési technikát a tárgyalási helyzet dinamikájának, a felek szerepének megértésével,
legyenek képesek megtervezni és megvalósítani tárgyalásterveket.
A PROGRAM
1. Az eredményes tárgyalópartner
2. A tárgyalási helyzetek, a tárgyalás különböző típusai
3. A tárgyalások előkészítése, felkészülés a tárgyalásra
4. A tárgyalások dinamikája
5. A csoportos tárgyalási helyzetek
6. A kritikus tárgyalási helyzetek elkerülése és átfordítása
További információ: www.cegos.hu