2005. május 25.
Vezetői kommunkáció a siker érdekében
A program helyszíne: OMEGAGLEN Képzési Központ, 1142 Budapest, Szőnyi út 16. (A Képzési Központ környékén a parkolás díjtalan!)
A munkahelyen zajló kommunikációs események döntő része két vagy több ember bonyolult interakciójából, párbeszédek sorozatából áll össze. A többirányú kommunikáció sikeres működtetése egészen másfajta készségeket igényel, mint például egy prezentáció megtartása. A látszólag tét nélküli vagy kis tétű beszélgetéseken pedig nagyon sok múlik. A vezetői eredményesség döntő részben az interperszonális kommunikáció sikerességétől függ.
A munkahelyi problémák mögött gyakran könnyen orvosolható kommunikációs gondok húzódnak meg. A személyközi kommunikáció összetevőit vizsgáló programunkkal ezért azt kívánjuk elősegíteni, hogy a résztvevők könnyebben találják meg a hangot a tulajdonosokkal, üzleti partnereikkel, feletteseikkel, igazgatótársaikkal és beosztottaikkal és az eredmények elérése közben kevesebb félreértéssel és konfliktussal kelljen megküzdeniük.
Kiknek ajánljuk?
Felmérések szerint a vezetők munkaidejük 57-89 százalékát beszélgetéssel töltik. Munkájuk sikere döntő részben e beszélgetések sikerességén múlik. De mitől lesz eredményes egy beszélgetés? Ha szeretne a siker érdekében tudatosabban kommunikálni és tudatosabban értelmezni mások kommunikációs gesztusait, ez a workshop Önnek szól.
Tematika
A mesterkurzust vezeti
Schleicher Nóra, Ph.D., tanár, szociológus, az OMEGAGLEN tanulmányi igazgatója, több felsőoktatási intézmény kommunikáció tanszékének előadója. Kutatóként munkahelyi közegben vizsgálta az interperszonális kommunikáció működését. Ebben a témakörben számos publikációja jelent meg. Doktori disszertációját a munkahelyi nyelvhasználat sajátosságairól írta.
További információ:
www.omegaglen.hu