2005. május 25.
Vezetői kommunikáció a siker érdekében
Helyszín: OMEGAGLEN Képzési Központ, 1142 Budapest, Szőnyi út 16. (A Képzési Központ környékén a parkolás díjtalan!)
A személyközi kommunikáció összetevőit vizsgáló programunkkal ezért azt kívánjuk elősegíteni, hogy a résztvevők könnyebben találják meg a hangot a tulajdonosokkal, üzleti partnereikkel, feletteseikkel, igazgatótársaikkal és beosztottaikkal és az eredmények elérése közben kevesebb félreértéssel és konfliktussal kelljen megküzdeniük
A munkahelyen zajló kommunikációs események döntő része két vagy több ember bonyolult interakciójából, párbeszédek sorozatából áll össze. A többirányú kommunikáció sikeres működtetése egészen másfajta készségeket igényel, mint például egy prezentáció megtartása. A látszólag tét nélküli vagy kis tétű beszélgetéseken pedig nagyon sok múlik. A vezetői eredményesség döntő részben az interperszonális kommunikáció sikerességétől függ.
Kiknek ajánljuk?
Felmérések szerint a vezetők munkaidejük 57-89 százalékát beszélgetéssel töltik. Munkájuk sikere döntő részben e beszélgetések sikerességén múlik. De mitől lesz eredményes egy beszélgetés? Ha szeretne a siker érdekében tudatosabban kommunikálni és tudatosabban értelmezni mások kommunikációs gesztusait, ez a workshop Önnek szól.
Tematika
A mesterkurzust vezeti
Schleicher Nóra, Ph.D., tanár, szociológus, az OMEGAGLEN tanulmányi igazgatója, több felsőoktatási intézmény kommunikáció tanszékének előadója.
További információ: www.omegaglen.hu