2005. november 16. - 2005. november 17.
Ügyfélközpontú értékesítés tréning
Helyszín: Budapest, Hotel Aquarius ****
Ügyfélközpontú értékesítés tanfolyamunk, az értékesítési tevékenység "taktikai" részével foglalkozik, azaz hogyan tudjuk hatékonyan megszervezni és irányítani az egyes üzleti megbeszéléseinket, legyen szó telefonon történő megbeszélésről, személyes tárgyalásról vagy akár email-en történő üzleti levelezésről.
A legtöbb eladástechnikai tanfolyammal ellentétben, melyek az értékesítőket saját elképzelésük prezentálására tanítják, az ügyfélközpontú értékesítés a jelöltjeink vagy már meglévő ügyfeleink "koncepciójának", vagyis az általuk elképzelt megoldásnak a feltárására és megértésére koncentrál, ami miatt valójában megvásárolnak valamit.
Ezzel a megközelítéssel lényegesen meg tudjuk különböztetni magunkat versenytársainktól, valamint segít a mindkét fél számára előnyös, "nyer-nyer" üzleti kapcsolatok kialakításában és hosszú távú fenntartásában.
www.csint.hu