kapubanner for mobile

2005. november 17. - 2005. november 18.
Időgazdálkodás

Helyszín: Rubin Hotel Business Center, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.

Az idő hatékony kihasználása, a határidők stresszmentes betartása mindenki számára fontos kérdés. Ennek bizonyítéka többek között, hogy időgazdálkodási tréningünk 2003 egyik legkedveltebb programja volt. Létezik-e csodarecept? Sajnos nem. Ugyanakkor tréningünk lehetőséget kínál rá, hogy különböző szempontokból kiindulva áttekintse időgazdálkodási szokásait, a jobb munkaszervezést segítő eszközöket ismerjen meg, és mindezek birtokában belekezdjen a változtatásba.

KIKNEK AJÁNLJUK?

Vezetőknek és mindazoknak, akik céljaik elérése érdekében időfelhasználásukat tervszerűen akarják alakítani munkájuk végzése során.

A CÉL

A résztvevők áttekintsék egyéni időgazdálkodási szokásaikat,
tisztában legyenek a hatékony időgazdálkodást hátráltató és segítő eseményekkel és elemekkel,
fel tudják állítani feladataik fontossági sorrendjét,
napi, heti, és havi időbeosztás elkészítését segítő eszközöket ismerjenek meg,
felkészüljenek az előre nem látható események "kezelésére", és ezen ismeretek segítségével
hatékonyabban tudják beosztani munkaidejüket, és
minimális plusz ráfordítással legyenek képesek a határidők betartására,
hatékonyan alkalmazzák a delegálást mint időgazdálkodási eszközt,
növeljék teljesítményüket időfelhasználásuk hatékonyabbá tételével.

A PROGRAM

1. Személyes viszonyunk az időhöz

  • a hatékony és nem hatékony időgazdálkodás tünetei
  • egyéni időbeosztási módszerek megismerése: viszonyunk az időhöz, viszonyunk a kollégákhoz, viszonyunk a csapathoz és önmagunkhoz
  • időrabló tevékenységek
  • megerősítendő és javítandó pontok feltérképezése

    2. A szervezettség alapelvei

  • az időgazdálkodás szabályai
  • az előrelátás, a tervezés és követés


    3. Prioritások felállítása

  • sürgősség és fontosság eldöntésének szempontjai
  • prioritások felállítása
  • a prioritásokhoz kötődő feladatok és a hozzájuk rendelt időtartamok

    4. A hatékony időgazdálkodás eszközei

  • váratlan események kezelése
  • a tervezést és követést segítő eszközök
  • iratok rendszerezése
  • hogyan nyerhetünk időt az adminisztrációs feladatok ellátása során?
  • az időfelhasználás és a telefonálás
  • hogyan csökkenthetjük a munka közbeni félbeszakítások számát?
  • a delegálás

    5. Kommunikációs eszközök az időgazdálkodásban

  • hogyan mondjunk nemet? - kínos helyzetek kezelése
  • a mindenki számára megfelelő megoldás keresésének eszközei
  • a kérdésfeltevés - egy eszköz a félreértések elkerülésére

    AMIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNIE A TRÉNINGEN

    2003 egyik legsikeresebb tréningje
    Ön elsajátítja a hatékony időgazdálkodás eszközeit.
    Felismeri a jó időgazdálkodását akadályozó személyes tényezőit, hibáit.
    Megismeri a hatékony időgazdálkodást segítő technikákat és eszközöket.


    További információ: www.cegos.hu