kapubanner for mobile

2005. november 28. - 2005. november 29.
Loyalty Marketing

Helyszín:Corinthia Aquincum Hotel, Budapest

Az ügyfelek megtartása és további vásárlásra ösztönzése kulcsfontosságú!

Kiélezett versenyhelyzetben az üzletszerzés mellett egyre inkább teret nyer a meglévő ügyfelek megtartása, kiemelkedően fontos vállalati céllá válik a vevőhűség elismerése. Egy klub létrehozása közvetlenebb kapcsolatot biztosít az ügyfél és a szolgáltató között, mely egyben kiváló fórumot is teremt a vevői visszacsatolásoknak, új termékek és szolgáltatások terjesztésének.

Akciók, bónuszok, kedvezmények a további fogyasztás ösztönzőiként egyben a vevői megelégedettség hatékony forrásává válnak, miközben kellő adatbázis információk birtokában hatékonyabb kommunikációs stratégiával, ütőképesebb kampányokkal törhetünk be a piacra.


Látogasson el konferenciánkra, ahol

* panelbeszélgetéseket hallhat a hűségprogramok működésének eddigi tapasztalatairól;
* megismerheti a legfontosabb működési elveket, előnyöket;
* első kézből kaphat információt az ügyfélkör igényeinek hatékony feltérképezéséről, és az annak megfelelő hatékony program kialakításának alaptéziseiről

Előadóink olyan tapasztalt marketing szakemberek, akik hosszú évek óta foglalkoznak törzsvásárlói programokkal, valamint olyan vállalati vezetők, akik időben felismerték az ügyfélhűség kialakításának fontosságát és ennek köszönhetően nyerték el kiemelkedő pozícióikat a versenyszférában.
Itt az alkalom, hogy minden fontos részletet megtudhasson egy törzsvásárlói program beindításának körülményeiről, és az annak köszönhető versenyelőny kialakításáról.

Előadóink között szerepelnek:

* Hegyi Márton, vezető projektmenedzser, Compuworx Informatikai Rt.
* Vargáné Majoros Ágnes, marketing- és értékesítési igazgató, SuperShop Marketing Kft.
* Bohnné Keleti Katalin, főtitkár, Magyar Marketing Szövetség
* Szentgyörgyi Tibor, ügyvezető igazgató, Vision Communications


Főbb témakörök:

* Különlegesen hatékony kommunikációs eszközök a fogyasztói hűség növelése érdekében
* A felsővezetői támogatás elnyerése, a veszélyforrások feltérképezése és kiküszöbölése
* Loyalty Program megvalósítása, a jutalmazási metodika kidolgozása, nyomon követése
* Adótörvények - jogi vonatkozások, adatvédelemi szabályozás, adattárházak
* A fogyasztói magatartás befolyásolásának, változtatásának eszközei
* Branding, community building, a program hatékonyságának mérése, célzott ismertségi vizsgálatok


További információ: www.ibc-hungary.hu