kapubanner for mobile

2005. szeptember 27. - 2005. szeptember 28.
Kompetens vezetés és motiválás

Helyszín:Érdeklődjön a szervezőnél!

A tréning lehetőséget nyújt a következő technikák és készségek elsajátítására:

Újonnan kinevezett vezetőként megtalálhatja helyét az új szerepben sikeres önmenedzselés segítségével
Felismerheti, melyik vezetői stílus illeszkedik leginkább a személyiségéhez
Elsajátíthatja a munkatársai motiválásához és vezetéséhez szükséges ismereteket
Megtudhatja, miben rejlik az eredményes csapat titka

A tréning tartalma:

Önmenedzselés az új vezetői szerepben

  • Milyen változásokat hoz magával a feljebb lépés?
  • Hogyan befolyásolja az új szerep a viselkedését?
  • Melyek a céljai vezetőként, és hogyan éri el azokat?
  • Hogyan találja meg a legalkalmasabb vezetői stílust személyiségjegyeinek figyelembevételével?

  • A vezető beosztás személyiségi feltételei
  • Hogyan építse ki természetes tekintélyét?
  • Tekintély közvetítése Hol vannak a határok a tekintély és a kollegalitás között?
  • Személyes bánásmódok megismerése és megértése
  • Különböző személyiségtípusok kezelése
  • Az alkalmazottak vezetésének alapelvei és modelljei
  • Találja meg különböző szituációkban a bevált vezetői stílusokat!
  • Hogyan motiválja, vezesse és támogassa munkatársait?

  • Munkatársak coach-olása versus munkatársak vezetése
  • Támogassa szakmailag munkatársait!
  • Fejlessze beosztottjai kezdeményező készségét!
  • Tanulja meg felismerni alkalmazottainak potenciális képességeit!
  • A delegálás alapja: a bizalom! Bízzon beosztottjai képességében!
  • Célmegállapodások Közösen kontra egyedül!
  • Munkatársak motivációja világos, egyértelmű feladatok és célok definiálásával
  • Érje el munkatársai elégedettségét a motiváció kialakításához!
  • Kiégés és holtpontok a csapatmunkában
  • Hogyan előzheti meg?
  • Hogyan segíthet munkatársainak újra lendületbe jönni
  • TEAM = Together Everybody Achieves More

  • Önként vállalt vagy kiosztott szerepek
  • A csapattá fejlődés fázisai, csoportdinamika
  • A fázisok, stációk jellemzői, nehézségei, szépségei
  • Az egyéni és szervezeti célok összhangba hozása
  • A csapaton belüli szociális kompetencia

  • A jó csapatmunka feltételei és játékszabályai
  • Hogyan növelje eredményesen a csapatmunka sikerét?
  • Ismerje fel az egyes szerepeket a csapatban és alkalmazza ennek előnyét a siker érdekében!
  • Csapaton belüli kommunikáció és a négyszemközti beszélgetések közötti különbség
  • Munkacsoport kultúra
  • A csoport dinamikája, szociális struktúrája, szociális belső viszonya
  • A csoporton belüli konfliktusok konstruktív megoldása
  • A problémákról való beszélgetések szerepe


    További információ: www.iir-hungary.hu