kapubanner for mobile

2006. április 25. - 2006. április 26.
Eredményes kommunikáció nehéz emberekkel

Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!

A tréningen Ön résztvevőként elsajátíthatja:

Hogyan növelje szakmai kompetenciáját meggyőző, hiteles kommunikációval
Hogyan törölje el rossz szokásait, amelyek elhomályosítják és eltorzítják kommunikálni kívánt üzenetét
Hogyan fejlesszen ki új, kooperatív kommunikációs stratégiákat
Hogyan kontrollálja a felmerülő szituációkat, mielőtt azok kontrollálják Önt
Hogyan kezelje helyesen kollegái, beosztottjai, üzleti partnerei reklamációit
Miként nyerhető információ az elégedetlen visszajelzésből

A trénig tartalma:

A kapcsolat a cég és partneri köre között

Értékelje felelősségét és szerepét, mint a vállalata nagykövete!
Határozza meg azon területeket, ahol Ön valóban képes valami pluszt nyújtani a kommunikáció során!
Menedzselje professzionálisan kapcsolatrendszereit!
Kommunikációs tükör és a személyes adottságok kihasználása a konfliktusteli helyzetekben

Hogyan kommunikál Ön ma? A fejlődés alapja az önismeret
Visszajelzés arról, hogy hogyan érnek célba üzenetei
Fedezze fel és használja ki személyes adottságait, erősségeit!
Személyes adottságok, erősségek, gyengeségek megismerése. Hogyan profitáljunk az erősségekből, küzdjünk meg gyengeségeinkkel
Kívánatos önarckép kialakítása, láttatása másokkal, avagy: Nincs második lehetőség az első benyomásra!
Az önbizalom építés és teljesítménynövelés technikái
A kommunikáció 3 V-je: Verbális és nonverbális csatornák szerepe a kommunikációban visual, vocal, verbal (megjelenés, hang, mondanivaló és megfogalmazás)

Megjelenés és testbeszéd
Egységes-e az üzenet, amit sugároz? Igazítsa külsejét a képhez, amit sugározni szeretne
Hogyan dekódolja a nem verbális jeleket?
Hogyan áshatják alá az Ön által küldött tudatalatti jelek saját hitelességét?
Hang
Elemezze, hogy hangja milyen képet alkot!
Azonosítsa a különböző módozatokat, ahogyan hangját használhatja!
Azt az üzenetet közvetítse, amit szeretne!
Technikák, melyekkel beszédének minőségét és érthetőségét fejlesztheti
- Mondanivaló, megfogalmazás
Az amit és ahogy mond jelentősége a kommunikációban
A tiszta, félreértésmentes megfogalmazás kulcstényezői
Formalitás és közvetlenség: találja meg az egyensúlyt a professzionalizmus és a jó kapcsolat között!
A telefonos kommunikáció sajátosságai

A telefonos kommunikáció protokollja
Hogyan lehet telefonban is határozott, de nem ellenséges?
Gyors jegyzetek készítése, ne vesszen el információ a beszélgetés után
Egy kis nehéz ember lélektan

Kit tart Ön nehéz embernek? Miért pont őt?
Tudja a nehéz ember, hogy Ön őt annak tartja?
Hogyan azonosíthatja az egyes típusokat, a beskatulyázás hibája nélkül?
Eszközök és módszerek a nehéz emberek kezelésére
Sikeres kommunikációs stílus kialakítása differenciáltan, az egyénre szabott kommunikáció

Kommunikáció nehéz emberekkel, nehéz helyzetekben
Hogyan válassza ki az adott helyzetnek megfelelő magatartásformát?
Aktív hallgatás és asszertív kommunikáció
Jogos és vélt sérelmek kezelése és hatékony megoldása a kommunikáció eszköztárával

Hogyan növelheti az Ön iránti bizalmat és őrizheti meg hitelességét?
Hogyan deríthet fényt a félreértésekre?
Az énkép és a vállalati imázs védelme a panaszkezelésben
Mennyit árthat egy kezeletlen és egy rosszul kezelt visszajelzés?
A reklamáció információtartalma
Hogyan építkezhet a negatív simogatásokból?
Taktikák az eredményes, kétirányú kommunikáció eléréséért

További információ: http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=217