2006. április 3. - 2006. április 5.
Személyügyi megbeszélések és döntések
Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!
Vezetők és HR-esek közösen dolgoznak azon, hogy a vállalati elvárásokhoz leginkább illeszkedő munkatársak töltsék be a pozíciójukat, célirányos és eredményes fejlődési utat járjanak be és elkötelezett munkatársakká váljanak.
KIKNEK AJÁNLJUK?
Tréningünket olyan vezetőknek ajánljuk, akik személyes kompetenciafejlesztésük során szeretnék megismerni és a mindennapokban eredményesen alkalmazni a személyügyi megbeszélésekre jellemző sajátos kommunikációs technikákat, továbbá szeretnék vezetői hatékonyságukat növelni azáltal, hogy képesek saját aktuális igényeikhez és a vállalati elvárásokhoz igazodó értékelő és fejlesztő megbeszéléseket vezetni.
Tréningünk hasznos azoknak a HR-es szakértőknek is, akik meg szeretnék ismerni a vezetői személyügyi munka jellemzőit.
A CÉL
A résztvevők
ismerjék meg a személyügyi megbeszélések kommunikációs eszköztárát,
fejlesszék kérdezéstechnikai készségeiket,
legyenek képesek eredményes megbeszélés tervet készíteni,
ismerjék meg a személyügyi döntéseket támogató eszközöket és módszereket.
A PROGRAM
1. A vezető személyügyi feladatai
2. A személyügyi megbeszélések típusai és jellemzői
3. A személyügyi megbeszélés kommunikációs alappillérei
4. A felvételi interjú
5. Az állás és a vállalat eladása és a megállapodás
6. A teljesítményértékelő megbeszélés
7. A karriertervező megbeszélés
8. A fejlesztő célú megbeszélés
További információ: http://www.cegos.hu/index.php?c=trshow&id=279