kapubanner for mobile

2006. december 14.
A költségtérítésekre, természetbeni juttatásokra és Cafetériára vonatkozó új, 2007. évi szabályozás

Helyszín: Gundel Étterem, Budapest, XIV. ker., Állatkerti út 2. (Megközelíthető a 72-es trolival, ill. a kis föltdalattival

Előadók: DR. JÁVORSZKI ILONA osztályvezető, jogász APEH Kelet-budapesti Igazgatóság

Ajánló:

  • Költségek elszámolásának szabályai
  • Kötelező és adható költségtérítések
  • Adóköteles és adómentes természetbeni juttatások Reprezentáció, üzleti ajándék
  • Saját gépjárművel történő munkába járás költségtérítése
  • Üzemanyag megtakarítás
  • Kiküldetési rendelvény
  • Cégautó magáncélú használata
  • A saját tulajdonú gépjármű üzleti, hivatali célú használata
  • Egyéni vállalkozókra vonatkozó különleges szabályok
  • Külföldi kiküldetések napidíja
  • Üzleti és tanulmányutak
  • Bérek, béren kívüli juttatások, rendszeres és nem rendszeres
  • Juttatások pénzben és természetben
  • Az utalványok jelentősége
  • Adómentes juttatások
  • Adómentesen adható juttatások korlátozása
  • Adóköteles juttatások adó és járulék terhei
  • A cafetéria helye és szerepe a bérezésben *
  • A cafetéria rendszer felépítése, szabályozása - dokumentáció
  • A cafetériába bevont juttatások felhasználásának bizonylatolása, nyilvántartások felépítése vezetése
  • Évközi változások
  • Állásfoglalások, jogesetek, ítélkezési gyakorlat
  • Konzultáció az előadóval

    Jelentkezés:

    Rodin Management Service Kft. Levélben: 1300 Budapest Pf. 143. E-mailen: [email protected]



    Információ:

    A 430-12-04-es valamint a 430-18-18-as telefonszámon kapható bővebb felvilágosítás. Levélben: 1300 Budapest Pf. 143. * Faxon: 368-36-45 vagy 430-18-16 * E-mail: [email protected]

    Jelentkezési feltételek:


    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat számlánk kézhezvételét követően kérjük a CIB Bank 10700392-25281705-51100005 sz. számlára szíveskedjék átutalni! A kedvezmények nem összevonhatóak! Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50%-át kiszámlázzuk. Egyéb képzésre történő átirányítást rugalmasan kezeljük. A minőséget auditált MSZ EN ISO 9001:2001 minőségirányítási rendszerünk szavatolja.