Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!
Cél: az üzleti- és a humán szféra igényeinek harmonikus összeegyeztetése, a racionalitás és az érzelmi indítékok megfelelő kezelése, az ügyfélközpontúság fogalmának gyakorlati kiteljesítése, nyitott, rugalmas szemléletmód.
Ajánljuk: azoknak, akik munkájuk során döntően emberekkel állnak kapcsolatban, és fontos számukra partnereik megelégedettsége.
Tartalom:
a hallgatástól a direkt tanácsadásig; kérdezés és véleménykérés; a befolyásolás lehetőségei az érték-dimenziók mentén
élethelyzetek és megoldás-lehetőségek; a nyelv problémája; saját pozícióm, mint a megoldás kulcsa
saját korlátaim meglátása; kreativitás a beszélgetés során; a kontraszt, mint a befolyásolás fő eszköze
céljaim kommunikációja; a vízió formálása és lebontása konkrét lépésekre; a probléma-nyelv csökkentése és áttérés a megoldás-nyelvre
a bizalom forrásai és skálája, a nem-ítélkezés gyakorlata
További információ: http://www.wifi.hu/hr.htm#intelligencia