kapubanner for mobile

2006. február 13.
Érzelmi intelligencia az üzleti életben

Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!

Cél: az üzleti- és a humán szféra igényeinek harmonikus összeegyeztetése, a racionalitás és az érzelmi indítékok megfelelő kezelése, az ügyfélközpontúság fogalmának gyakorlati kiteljesítése, nyitott, rugalmas szemléletmód.

Ajánljuk: azoknak, akik munkájuk során döntően emberekkel állnak kapcsolatban, és fontos számukra partnereik megelégedettsége.

Tartalom:

  • a hallgatástól a direkt tanácsadásig; kérdezés és véleménykérés; a befolyásolás lehetőségei az érték-dimenziók mentén
  • élethelyzetek és megoldás-lehetőségek; a nyelv problémája; saját pozícióm, mint a megoldás kulcsa
  • saját korlátaim meglátása; kreativitás a beszélgetés során; a kontraszt, mint a befolyásolás fő eszköze
  • céljaim kommunikációja; a vízió formálása és lebontása konkrét lépésekre; a probléma-nyelv csökkentése és áttérés a megoldás-nyelvre
  • a bizalom forrásai és skálája, a nem-ítélkezés gyakorlata


    További információ: http://www.wifi.hu/hr.htm#intelligencia