kapubanner for mobile

2006. július 12. - 2006. július 12.
A munkaerő megtartása c. szeminárium

Kinek ajánljuk?

- Cégvezetőknek

- Humánpolitikai igazgatóknak, osztályvezetőknek

- Humán menedzsereknek

- Személyügyi munkatársaknak: asszisztenseknek, referenseknek, szakelőadóknak



A tanfolyam célja, hogy Ön:

- Megtanulja azokat a lehetőségeket és módszereket, amelyekkel az Ön cége is garanciát jelenthet munkatársai számára.

- Első kézből tekintse át a munkahelyi stabilitás összetevőit: állandó tisztelet a dolgozók iránt, növekvő környezet, kihívásokkal teli munka, újítás és vállalkozói szemlélet, energikusság és jókedv, munkaerő-fejlesztés, dolgozói elismerés, dolgozói kommunikáció és kompenzációs csomag.

- Megismertetni Önnel a cafeteria-rendszert, amely a választható béren kívüli juttatások, kedvezmények széles választékát kínálja Önnek és dolgozói számára.

- Lépésről-lépésre elsajátítsa azokat a technikákat, amelyekkel az Ön cége is hatékonyan tud a munkaerő megtartásáért tenni.



Program:

- Vállalati kultúra, az U+201Eemberi előny-képletU+201D: a megtartás alapelemei

- Kiválasztási folyamat - hogyan tesszük elkötelezetté a dolgozót már a felvételi folyamat során -"hire the best and brightest"

- Képzések

- A folyamatos fejlődés és fejlesztés lehetőségei

- Lehetőségek (karrier, továbblépés, fejlődés), kínálatbörze

- Nyitott ajtók elve, bizalmi légkör, maximális vezetői bevonás - a motiváló mint munkahelyi környezet

- Work hard - play hard filozófia

- Vállalati kultúra mérőszámai

- Cafeteria, mint a választható béren kívüli juttatások rendszere.



Miért hasznos Önnek a tanfolyam elvégzése?

- Betekintést nyerhet egy olyan vállalat életébe, ahol a hosszú távú célkitűzések egyike egy olyan vállalati kultúra létrehozása, amelynek segítségével az elérendő közös célok felé tudja irányítani az alkalmazottak figyelmét.

- A felvázolt példákon keresztül Ön ötleteket meríthet a cégen belüli teljesítmény-központúság, az emberközpontúság, az önmegvalósítás támogatása, valamint a kapcsolatközpontúság megvalósítására.

- Olyan konkrét példák és esettanulmányok kerülnek bemutatásra, amelyek a stabilitást szolgálják.
Sós Gabriella - National Instruments Europe Kft HR-generalista

2004-ben szerzett művelődési és felnőttképzési menedzseri, valamint pszichológusként egyetemi végzettséget. 2003 óta dolgozik a National Instruments Europe Kft.-nél HR- generalista beosztásban, és azóta szervez vállalaton belül képzéseket és tart készségfejlesztő és vezetői tréningeket munkatársainak.



Hajdú Judit - National Instruments Europe Kft.

A National Insturments Europe Kft. 2003-ban az Amerikai Kereskedelmi Kamara szervezésében elindított U+201EEgészséges munkahely programU+201D középvállalkozások kategóriában 1. helyezést ért el. Elnyerték az Egészségügyi, Szociális és Családügyi Minisztérium pályázatán a Családbarát Munkahely címet. 2002-ben a Hewitt Inside és a Figyelő által végzett Legjobb Munkahely felmérés szerint 2003-ban 2. helyen végzett.



A National Instruments Corporation (NI Co) amerikai leányvállalatról bővebb információt a http://www.nieurope.com/ honlapon talál!



Dr. Török Györgyi

Közgazdász, a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen 1967-ben szerzett oklevelet, majd 1975-ben szakközgazdász diplomát, adószakértő (1989). Szakmai pályafutásának főbb állomásai: a Pénzügyminisztérium (1987U+20131990) munkatársaként részt vett az adóreform bevezetésében, ezt követően nemzetközi tanácsadó cégek vezető adószakértője volt: Coopers & Lybrand (1990U+20131998, igazgatóhelyettes), PricewaterhouseCoopers (1998U+20132000, igazgató), Köves Clifford Chance Pünder (2001, igazgató). A 2002-ben alapított Pallas Consulting Üzleti Tanácsadó Kft. résztulajdonosa és ügyvezetője. Szakterülete a jövedelemadózás (társasági adó és személyi jövedelemadó), különös tekintettel a nemzetközi adózási kérdések, az adóegyezmények alkalmazása.

Bővebb információk: A munkaerő megtartása c.szeminárium

A szeminárium indul: 2006-07-12

Időtartama: 1 nap.

Ár: 29,000 ft.