kapubanner for mobile

2006. július 3.
Az ügyfélelégedettség mérésének hatékony eszközei és módszerei

Helyszín:Érdeklődjön a szervezőnél!

A mai kiélezett piaci versenyhelyzetben, a fogyasztókért folyó küzdelemben alapvető követelmény az ügyfelek igényeinek minél magasabb szintű kielégítése. Ehhez nem elegendő csak jó termékeket kínálni, mivel az ügyfelek elégedettségét jelentősen befolyásolja az ügyfélszolgálat minősége. Az ügyfélszolgálat az a hely, ahol az ügyfél érintkezik a vállalattal, így ennek minősége nagymértékben meghatározza a szervezetről alkotott véleményét.

Annak érdekében, hogy a vállalatok folyamatosan képet kapjanak arról, hogy vajon az általuk nyújtott szolgáltatások és termékek kielégítik-e az ügyfeleik igényeit, rendszeresen mérni kell azt. Amit nem tudsz mérni, azt befolyásolni sem tudod.

Az egynapos workshop mintegy öt órás hasznos időtartamban gyakorlati útmutatót kíván nyújtani a vállalatok számára az ügyfélelégedettség mérés területén, valamint lehetőséget biztosít az interaktív kommunikációra és az együttgondolkodásra.

A workshop többek között az alábbi kérdésekre keresi a választ:

Az ügyfélelégedettség-mérések célja és felhasználási területei
Mit kell tenni az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében? Hogyan tehetők lojálissá az ügyfelek?
Ügyfélelégedettség vs. ügyfél-lojalitás
Mitől hűséges az Ügyfél? az ügyfél-lojalitást befolyásoló tényezők és azok mérése
Milyen objektív és szubjektív mérőszámok alkalmasak az ügyfélelégedettség mértékének meghatározására?
Ügyfélelégedettség mérésére szolgáló standardok, módszerek. Mikor, milyen eszközöket célszerű használni?
Egy ügyfélelégedettség-mérési projekt felépítése.
Új utak az ügyfélelégedettség mérésének módszertanában. Hogyan hozzunk ki legtöbbet a projektünkből?

Bővebb információ:
http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=255