2006. július 3.
Az ügyfélelégedettség mérésének hatékony eszközei és módszerei
Helyszín:Érdeklődjön a szervezőnél!
Annak érdekében, hogy a vállalatok folyamatosan képet kapjanak arról, hogy vajon az általuk nyújtott szolgáltatások és termékek kielégítik-e az ügyfeleik igényeit, rendszeresen mérni kell azt. Amit nem tudsz mérni, azt befolyásolni sem tudod.
Az egynapos workshop mintegy öt órás hasznos időtartamban gyakorlati útmutatót kíván nyújtani a vállalatok számára az ügyfélelégedettség mérés területén, valamint lehetőséget biztosít az interaktív kommunikációra és az együttgondolkodásra.
A workshop többek között az alábbi kérdésekre keresi a választ:
Az ügyfélelégedettség-mérések célja és felhasználási területei
Mit kell tenni az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében? Hogyan tehetők lojálissá az ügyfelek?
Ügyfélelégedettség vs. ügyfél-lojalitás
Mitől hűséges az Ügyfél? az ügyfél-lojalitást befolyásoló tényezők és azok mérése
Milyen objektív és szubjektív mérőszámok alkalmasak az ügyfélelégedettség mértékének meghatározására?
Ügyfélelégedettség mérésére szolgáló standardok, módszerek. Mikor, milyen eszközöket célszerű használni?
Egy ügyfélelégedettség-mérési projekt felépítése.
Új utak az ügyfélelégedettség mérésének módszertanában. Hogyan hozzunk ki legtöbbet a projektünkből?
Bővebb információ:
http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=255