kapubanner for mobile

2006. június 22. - 2006. június 23.
Coaching

Helyszín:Érdeklődjön szervezőnél!

Egy régi történet tanúsága szerint sohasem az a fontos, hogy az ember éppen hol áll, hanem hogy hová képes eljutni.

Tréningünkön megismertetjük a coaching elméletét és gyakorlatát, valamint megosztjuk Önnel a Cegos nemzetközi tapasztalatait a coaching alkalmazásának sajátosságairól.

KIKNEK AJÁNLJUK?

Minden vezetőnek, aki élni kíván azzal a lehetőséggel, hogy munkatársai képességeit kiaknázza, aki vezetői eszköztárát szeretné bővíteni új eszközökkel, és aki a teljesítmény és hatékonyság fokozása érdekében "befektet" munkatársaiba.

A PROGRAM

1. A coach feladata

hogyan helyezkedjünk bele a coach vezető szerepébe
a coach szerepköre
a coachcsal szembeni elvárások

2. Mire használjuk a coachingot?

a coaching mint a munkatársak egyéni kompetenciafejlesztési eszköze
a coaching mint a csapat fejlesztésének eszköze

3. A coaching megvalósításának különböző formái a nemzetközi és a hazai gyakorlatban

a különféle coaching-modellek alkalmazásai
előnyök és kockázatok a különböző megoldásoknál - tapasztalatok és tanulságok

4. A coaching bevezetése a vállalat életébe

a vállalat szervezeti rendszerének diagnózisa
a coaching-rendszer megvalósításának feltételei

5. A coaching folyamata és felépítése

a coaching lépései, szakaszai
a szakaszok jellemzői
az alapvető működési feltételek

6. A coaching eszköztára

a helyzetfeltárás eszközei
a munkatárshoz igazodó módszer kiválasztása
a visszajelzések eszközei
a fejlesztési terv
a coaching értékelése

7. A coaching-megbeszélés kommunikációs eszköztára
a partner meghallgatása
kérdezéstechnika
a hiteles visszajelzések
az érzések kifejezése
zavarok a kommunikációban

8. Egyéni coaching-tervek készítése és tesztelése

megoldásaim előnyei és hátrányai
megoldásaim alternatívái

AMIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNIE A TRÉNINGEN

Rendelkezni fog a coaching gyakorlatához szükséges elméleti tudással és készséggel.
Tiszta képet kap a coaching alkalmazási lehetőségeiről.
Biztonsággal tudja kézben tartani munkatársai fejlődését.
Munkatársai fejlesztését a vállalati és vezetői célok elérésének szolgálatába tudja állítani.

További információ: http://www.cegos.hu/index.php?c=trshow&id=255