kapubanner for mobile

2006. június 28. - 2006. június 30.
Személyügyi megbeszélések és döntések

Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!

Az emberi munka minősége, a humán erőforrások mind hatékonyabb felhasználása a napjaink egyik legfontosabb vállalati célkitűzése.

KIKNEK AJÁNLJUK?

Tréningünket olyan vezetőknek ajánljuk, akik személyes kompetenciafejlesztésük során szeretnék megismerni és a mindennapokban eredményesen alkalmazni a személyügyi megbeszélésekre jellemző sajátos kommunikációs technikákat, továbbá szeretnék vezetői hatékonyságukat növelni azáltal, hogy képesek saját aktuális igényeikhez és a vállalati elvárásokhoz igazodó értékelő és fejlesztő megbeszéléseket vezetni.

Tréningünk hasznos azoknak a HR-es szakértőknek is, akik meg szeretnék ismerni a vezetői személyügyi munka jellemzőit.

A CÉL

A résztvevők

ismerjék meg a személyügyi megbeszélések kommunikációs eszköztárát,
fejlesszék kérdezéstechnikai készségeiket,
legyenek képesek eredményes megbeszélés tervet készíteni,
ismerjék meg a személyügyi döntéseket támogató eszközöket és módszereket.

A PROGRAM

1. A vezető személyügyi feladatai

  • a munkaerő-gazdálkodás: kiválasztás, létszám-optimalizálás,
  • az értékelő rendszerek és az értékelés szerepe
  • az ösztönző rendszerek
  • a munkaerő-fejlesztés: képzés és karriertervezés


    2. A személyügyi megbeszélések típusai és jellemzői

  • felvételi interjú
  • kilépési interjú
  • teljesítményértékelő megbeszélés
  • korrekciós megbeszélés, fejlesztő megbeszélés
  • karriertervező megbeszélés

    3. A személyügyi megbeszélés kommunikációs alappillérei

  • kérdezéstechnika
  • testbeszéd
  • aktív odafigyelés

    4. A felvételi interjú

  • a jelöltek alkalmasságának vizsgálata
  • az interjú felépítése
  • a motiváció feltárása
  • a vállalati munkakultúrához való illeszkedés vizsgálata
  • a fejlődési igény és potenciál feltérképezése

    További információ: http://www.cegos.hu/index.php?c=trshow&id=279