kapubanner for mobile

2006. június 29.
A siker kulcsa: az elégedett ügyfélkör - tréning

Helyszín: Hotel Ében

A siker kulcsa: az elégedett ügyfélkör
Szakmai kiscsoportos tréning

Apropója: "Elégedett az ügyfél?" című könyvünk, amely megrendelhető az Argumentum Kft. honlapján www.argumentum.hu

A tréning időpontja: 2006. június 29. csütörtök 10.00-17.00

Helyszíne: Hotel Ében (XIV., Nagy Lajos király út 15-17.) ingyenes parkolással

Trénere: Bohnné Keleti Katalin

A tréning céljai:
-gyakorlati útmutatót és iránytűt adni az elégedett ügyfélkör kialakításához
-már „másnap alkalmazható” megoldásokat bemutatni.

Tematika és időbeosztás:
9.30-10.00 Regisztráció
10.00-12.00 A téma fontossága, a piaci környezet változásai
12.00-13.00 Svédasztalos ebéd
13.00-14.45 Az elégedettség értelmezése, mérési módok
14.45-15.00 Kávészünet
15.00-16.30 A mérési eredmények értelmezése, a folyamatok javítása
16.30-17.00 Összegzés, zárás

Részvételi díj: 45.000 Ft+ 20% ÁFA

Kedvezmények (csak egy kedvezmény, a legnagyobb érvényesíthető):
- amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik, akkor 8%
- ha a www.argumentum.hu honlapon keresztül jelentkezik 3%

Mit kap ezért a díjért?
- képzést, amely az esetek bemutatásával, az egyéni és csoportos feladatmegoldásokkal végigvezeti Önt az ügyfél-elégedettség kialakulási folyamatán,
- a kis létszámból fakadóan azt a biztonságot, hogy Ön egyedi kérdéseire is megkapja a választ,
- munkafüzetet, amely az elhangzottak későbbi könnyű felidézését, bevésődését segíti,
- egyedi, négyszemközti, (face to face) tanácsadást 1 órán keresztül, ahol a tréner csak az Ön kérdéseire válaszol egy későbbi, előre egyeztetett időpontban,
- jó hangulatot, kellemes környezetet,
- új ismeretségeket,
- új információkat.