kapubanner for mobile

2006. május 15. - 2006. május 31.
Szállodaipar: marketing az interneten - mesterkurzusok eLearning támogatással

Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!

Szállodaipar: marketing az interneten

A probléma meghatározása:
Önt is elgondolkoztatják a következő kérdések a mindennapi munkája során?
-Hogyan fejlesztessek felhasználó centrikus és keresőbarát szállodai honlapot?
-Ki a szállodai honlap célközönsége (B2B, B2C), és milyen költséghatékony online marketing módszerekkel érhetem el őket itthon és külföldön?
-Fontosak-e az online keresőrendszerek a szállodaiparnak, és ha igen, akkor miért illetve hogyan profitálhat ebből a szállodám leginkább?
-Hogyan hirdessek kulcsszó alapú reklámmal itthon és a nemzetközi keresőkben?
-Hogyan profitálhatunk a meglévő ügyfelekből e-mail marketing segítségével?

A képzés célcsoportja:
Szállodai marketing és kereskedelmi menedzserek, asszisztensei és mindenki aki ezt az iparágat kiszolgálja

A program célja:
Az intenzív mesterkurzus célja: gyakorlat -centrikus képzéssel segíteni a szállodaipar menedzsereinek mindennapi munkáját. A képzés után bevételeket növelhetnek és/vagy költségeket csökkenthetnek.

Mi a program előnye:
-Intenzív, kiscsoportos gyakorlat- centrikus képzés ("tudás eszencia a gyakorlatban")
-A piacon elismert és tapasztalt előadó
-eLearning támogatás (online elérhető oktatási segédeszközök: előadások, írásos összefoglalók, szakcikkek, egyéb eszközök, stb.)
-Személyreszabott tanácsadás (minden résztvevő 2 órás tanácsadást kap ingyen a tanultak jobb felhasználása érdekében)

Előadó:
Damjanovich Nebojsa online kommunikációs tanácsadó és tréner -Professional Member of eMarketing Association

Részvételi díj:
268.000 Ft/fő +Áfa (büfével, ebéddel, tananyaggal, személyre szabott tanácsadással, eLearning támogatással,ajándék könyvekkel)

Időpontok:
2006 május 15; 17; 29; 31.
2006. július 3-4; 10-11.
2006 szeptember 26 ;október 3, 10, 17.
2006 november 21-22; 28-29.

További információ: www.achieveglobal.hu