2006. május 24. - 2006. május 25.
Ügyfélközpontú értékesítés tréning
Helyszín:Budapest, Hotel Aquarius ****
A kétnapos tréning az üzleti megbeszélések és tárgyalások megtervezéséről és hatékony gyakorlati kivitelezéséről szól. A résztvevők elsajátítják azokat a képességeket, amivel képesek az ügyfél helyébe képzelni magukat, megérteni, hogy valójában miért vásárol valaki, és hogy a saját terméküket, szolgáltatásukat ezzel az elképzeléssel összekössék.
Ezt a tréninget elsősorban azoknak az értékesítés területén dolgozó szakembereknek és vezetőiknek javasoljuk, akik hatékonyabbá akarnak válni az ügyfeleikkel és jelöltjeikkel történő kommunikáció terén, beleértve a telefonon folytatott megbeszéléseket, a személyes üzleti tárgyalásokat vagy az email-en folytatott üzleti levelezést.
További információ: http://www.csint.hu/treningek_uk.htm