kapubanner for mobile

2006. március 1. - 2006. március 2.
Eredményes kommunikáció az ügyfelekkel - Fókuszban a telefonálás és a reklamációk

Helyszín:Érdeklődjön a szervezőnél!

A tréningen Ön résztvevőként elsajátíthatja:

  • hogyan növelje szakmai kompetenciáját meggyőző, hiteles kommunikációval,
  • hogyan törölje el rossz szokásait, amelyek elhomályosítják és eltorzítják kommunikálni kívánt üzenetét,
  • hogyan fejlesszen ki új, kooperatív kommunikációs stratégiákat,
  • hogyan kontrollálja a felmerülő szituációkat, mielőtt azok kontrollálják Önt,
  • hogyan kezelje helyesen a reklamációkat, ügyfél-panaszt,
  • miként nyerhető információ a reklamációból.

    A tréning tartalma

    Asszisztens: híd a felettes és partnerei köre között

  • Értékelje felelősségét és szerepét, mint a főnök jobbkeze!
  • Határozza meg azon területeket, ahol Ön valóban képes valami pluszt nyújtani!
  • Menedzselje professzionálisan kapcsolatrendszereit!
  • Hogyan kezelje a bizalmas információkat?
  • Kommunikációs tükör és a személyes adottságok kihasználása

  • Hogyan kommunikál Ön ma? - A fejlődés alapja az önismeret
  • Visszajelzés arról, hogy hogyan érnek célba üzenetei
  • Fedezze fel és használja ki személyes adottságait, erősségeit!
  • Személyes adottságok, erősségek, gyengeségek megismerése. Hogyan profitáljunk az erősségekből, küzdjünk meg gyengeségeinkkel
  • Kívánatos önarckép kialakítása, láttatása másokkal, avagy: Nincs második lehetőség az első benyomásra!
  • Az önbizalom építés és teljesítménynövelés technikái
  • A kommunikáció 3 V-je: Verbális és nonverbális csatornák szerepe a kommunikációban
  • visual, vocal, verbal (megjelenés, hang, mondanivaló és megfogalmazás)

  • Megjelenés
  • A megjelenés legfontosabb elemei: öltözködési stílus, színek
  • Egységes-e az üzenet, amit sugároz? Igazítsa külsejét a képhez, amit sugározni szeretne
  • Testbeszéd
  • Hogyan dekódolja a nem verbális jeleket?
  • Hogyan áshatják alá az Ön által küldött tudatalatti jelek saját hitelességét?
  • Hang
  • Elemezze, hogy hangja milyen képet alkot!
  • Azonosítsa a különböző módozatokat, ahogyan hangját használhatja!
  • Azt az üzenetet közvetítse, amit szeretne!
  • Technikák, melyekkel beszédének minőségét és érthetőségét fejlesztheti
  • Kontrollálja stressz-szintjét helyes légzés- és relaxációstechnikákkal!
  • - Mondanivaló, megfogalmazás
  • Az amit mond és ahogy mond jelentősége a kommunikációban
  • A tiszta, félreértésmentes megfogalmazás kulcstényezői
  • Formalitás és közvetlenség: találja meg az egyensúlyt a professzionalizmus és a jó kapcsolat között!
  • A telefonos kommunikáció sajátosságai

  • A telefonos kommunikáció protokollja
  • Hogyan lehet telefonban is határozott, de nem ellenséges?
  • Gyors jegyzetek készítése, ne vesszen el információ a beszélgetés után
  • Sikeres kommunikációs stílus kialakítása differenciáltan, az egyénre szabott kommunikáció

  • Kommunikáció nehéz emberekkel, nehéz helyzetekben
  • Hogyan válassza ki az adott helyzetnek megfelelő magatartásformát?
  • Aktív hallgatás és asszertív kommunikáció
  • Reklamációkezelés és panaszügyek hatékony megoldása

    További információ: http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=57