kapubanner for mobile

2006. november 6. - 2006. december 6.
Ügyfélkapcsolati háromszög - 3 napos tréning

Helyszín: Hotel Ében, Budapest

Ügyfélkapcsolati háromszög - 3 napos tréning

Ez nem a Bermuda háromszög, ahol elsüllyed, hanem az, ahol felemelkedik!

Akinek ajánljuk:
Cégvezetők, ügyfélszolgálati vezetők, értékesítési vezetők, minőségbiztosítási vezetők és mindenki, aki napi ügyfélkapcsolatban van.

Cél:
A meglévő ügyfelekben van a vállalkozások számára kiaknázható legnagyobb tartalék; egy új ügyfél megszerzése egyre drágább és nehezebb, mint a régi vevő megtartása. Ez azonban az ügyfélkapcsolatok folyamatos ápolása nélkül elképzelhetetlen.
Célunk, hogy a képzésen résztvevők képesek legyenek önállóan kialakítani és működtetni saját optimális ügyfélkapcsolati rendszerüket. Ennek érdekében bemutatjuk a teljes ügyfélkapcsolati folyamatot és az azt befolyásoló tényezőket, valamint az elégedettség mérési módszereit is.

Módszertan:
Kiscsoportos, interaktív formában zajlik a képzés. A megértést és a későbbi gyakorlati alkalmazást munkafüzet segíti, amelyben a képzésen és a képzési napok közötti időben otthoni feladatok formájában rajzolódik ki a résztvevő saját, cégre szabott, konkrét akcióterve is. A képzést sikeresen elvégzők oklevelet kapnak.

A tréningnapok:
1. nap Ügyfél-elégedettség 2006. november 6. hétfő 10.00-17.00
2. nap Mérési módszerek 2006. november 22. szerda 10.00-17.00
3. nap Kommunikáció 2006. december 6. szerda 10.00-17.00

Helyszín:
Hotel Ében (XIV., Nagy Lajos király út 15-17.) ingyenes parkolással

Tréner: Bohnné Keleti Katalin

Jelentkezni az ARGUMENTUM Kft. weboldalán http://www.argumentum.hu/szakmaitrening.html lehet!

Eredmény:
A résztvevők a 3 napos képzés végére elkészítik saját akciótervüket az ügyfélkapcsolatok javítására, melyhez szükség esetén az előadó egy egy órás, ingyenes konzultációt is biztosít.

Részvételi díj:
A 3 napos képzés teljes díja 112.000 Ft+ 20% ÁFA/fő/3 nap
(a fenti díj tartalmaz: 3 napon keresztül svédasztalos ebédet, frissítőket, munkafüzetet, oklevelet, 1 óra személyes tanácsadást)
A 3 napos képzés + 1 nap otthoni munka költsége a szakképzési hozzájárulás terhére elszámolható.
Amennyiben csak egy napra szeretne eljönni, ennek díja: 39.000 Ft + 20 % ÁFA/fő/nap.

Tematikák:

1. nap Ügyfél-elégedettség 2006. november 6. hétfő 10.00-17.00

A téma fontossága, a piaci környezet változásai
Marketing, clienting
Az elégedettség értelmezése, elérését segítő módszerek
Az elégedettség termék-szolgáltatás és célközönség összefüggése
Az elégedett ügyfélkör „haszna”, előnyei
Ügyfél-szegmentáció
CRM
Ügyfélérték
Ügyfélmegtartás
Ügyfélvesztés


2. nap Mérési módszerek 2006. november 22. szerda 10.00-17.00

Mit mérünk?
Kiknek a körében mérünk?
Melyik módszer miért és mikor előnyös?
Az adatok értelmezése
GAP analízis
Folyamatjavítás


3. nap Kommunikáció 2006. december 6. szerda 10.00-17.00

Beszélj úgy, hogy az ügyfél is pontosan értse, mit mondasz!

Ugyanazt kell tudni elmondani többféleképpen, ügyfélszegmensek szerint!
Probléma- és konfliktus-kezelés
Reklamációkezelés
A különféle kommunikációs eszközök specifikumai:
írásban
telefonon
személyesen
SMS-ben
interneten
hírlevélben
e-mailben.

Meghívott vendégelőadónk Damjanovich Nebojsa, online kommunikációs tréner és tanácsadó, aki az online kommunikációról tart előadást.


Jelentkezni az ARGUMENTUM Kft. weboldalán http://www.argumentum.hu/szakmaitrening.html lehet!