2006. november 7. - 2006. november 8.
Eredményes kommunikáció szóban és írásban
Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!
Hogyan növelje szakmai kompetenciáját megjelenésével, szavaival és testbeszédével
Mi a jelentősége annak, amit mond és ahogyan mondja
Hogyan törölje el rossz szokásait, amelyek elhomályosítják és eltorzítják kommunikálni kívánt üzenetét
Hogyan fejlesszen ki új, kooperatív kommunikációs stratégiákat
Hogyan kontrollálja a felmerülő szituációkat, mielőtt azok kontrollálják Önt
Hogyan alakítson ki olyan stratégiákat, amelyek segítenek megőrizni Önnek hitelességét és az Ön iránti bizalmat minden szituációban
A tréning tartalma:
Hogyan növelheti az Ön iránti bizalmat és őrizheti meg hitelességét?
Hogyan támogathatja személyes értékeivel szakmaiságát?
Fedezze fel és használja ki személyes adottságait!
Milyen hatékony technikák léteznek, amelyek az önbizalomépítéshez és a professzionális teljesítmény növeléséhez segítenek hozzá?
Növelje hozzájárulását a vállalati sikerhez!
Értékelje felelősségét és szerepét mint a főnök jobbkeze!
Határozza meg azon területeket, ahol Ön valóban képes valami pluszt nyújtani!
Menedzselje professzionálisan kapcsolatrendszereit kapcsolattartás a belső munkatársakkal, a különböző osztályokon dolgozó asszisztensekkel, a vállalat ügyfeleivel!
Hogyan kezelje a bizalmas információkat?
Ismerje fel személyes értékeinek hatását kommunikációjára és teljesítményére!
Ne értékelje alul önmagát! Hogyan csökkentheti az önbizalomhiány a szakmai hatékonyságot?
Nincs második lehetőség az első benyomásra Mennyit számít az első benyomás?
Küzdje le a kommunikációs gátakat és a kishitűséget!
Hasonlítsa össze a képet, amit önmagáról gondol és amit mások gondolnak Önről!
Határozza meg a képet, amit másokkal szeretne láttatni Önmagáról!
Kommunikációs tükör: Hogyan érnek célba üzenetei?
Hogyan látják Önt mások? beszédstílus, megjelenés, viselkedés és fizikai tulajdonságok
Miért ítélünk első látásra?
Hogyan érheti el a maximális hitelességet?
Hogyan építhet saját személyiségére és növelheti szakmai hitelességét megjelenésével, szavaival és testbeszédével
Verbális és nonverbális csatornák szerepe a kommunikációban
Megjelenés
A megjelenés legfontosabb elemei: öltözködési stílus, színek
Egységes-e az üzenet, amit sugároz? Igazítsa külsejét a képhez, amit sugározni szeretne!
Hang
Elemezze, hogy hangja milyen képet alkot!
Azonosítsa a különböző módozatokat, ahogyan hangját használhatja!
Azt az üzenetet közvetítse, amit szeretne!
Technikák, melyekkel beszédének minőségét és érthetőségét fejlesztheti
Kontrollálja stressz-szintjét helyes légzés- és relaxációs technikákkal!
Testbeszéd
Hogyan dekódolja a nem verbális jeleket?
Hogyan áshatják alá az Ön által küldött tudatalatti jelek saját hitelességét?
Az önérvényesítés szerepe a kommunikációban Hogyan fejlesszen ki eredmény-orientált kommunikációs stílust?
Tegyen különbséget az asszertív, agresszív, és passzív üzleti viselkedés között!
Az asszertív kommunikáció
Mire használhatja fel asszertivitását?
Kommunikáció nehéz emberekkel, nehéz helyzetekben
Derítse fel saját személyes gyengeségeit, erősségeit!
Hogyan válassza ki az adott helyzetnek megfelelő magatartásformát?
Belső konfliktusok kezelése konfliktus a főnökkel, a munkatársakkal
Konfliktus külső partnerekkel
Konstruktív problémakezelés kommunikációval
Taktikák az eredményes, kétirányú kommunikáció eléréséért
Hallgasson figyelmesen!
Kerülje el a félreértéseket!
Értse meg a teljes képet!
Érje el, hogy beszélgetőpartnere a lényeget mondja, anélkül, hogy udvariatlan lenne!
Írásbeli kommunikáció
A levelezés alapvető elemei: világos tartalom, tömörség, kép, nyelvezet
Belső levelezés stílusa levelezés munkatársakkal, asszisztensekkel, vezetőkkel
Levelezés külső partnerekkel
Sajtó- és reklámhatású szövegek
Álláshirdetések megfogalmazása
Üzleti levelek, meghívók megformálása
Hogyan legyen vonzó és érthető az e-mail? Gyorsan megfogalmazott, ugyanakkor érthető és átlátható