2006. november 8. - 2006. november 10.
Személyügyi megbeszélések és döntések
Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!
KIKNEK AJÁNLJUK?
Tréningünket olyan vezetőknek ajánljuk, akik személyes kompetenciafejlesztésük során szeretnék megismerni és a mindennapokban eredményesen alkalmazni a személyügyi megbeszélésekre jellemző sajátos kommunikációs technikákat, továbbá szeretnék vezetői hatékonyságukat növelni azáltal, hogy képesek saját aktuális igényeikhez és a vállalati elvárásokhoz igazodó értékelő és fejlesztő megbeszéléseket vezetni.
Tréningünk hasznos azoknak a HR-es szakértőknek is, akik meg szeretnék ismerni a vezetői személyügyi munka jellemzőit.
A CÉL
A résztvevők
ismerjék meg a személyügyi megbeszélések kommunikációs eszköztárát,
fejlesszék kérdezéstechnikai készségeiket,
legyenek képesek eredményes megbeszélés tervet készíteni,
ismerjék meg a személyügyi döntéseket támogató eszközöket és módszereket.
A PROGRAM
1. A vezető személyügyi feladatai
2. A személyügyi megbeszélések típusai és jellemzői
3. A személyügyi megbeszélés kommunikációs alappillérei
4. A felvételi interjú
5. Az állás és a vállalat eladása és a megállapodás
6. A teljesítményértékelő megbeszélés
7. A karriertervező megbeszélés
8. A fejlesztő célú megbeszélés
AMIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNIE
A tréning a témakörre fókuszáló célirányos vezetői kommunikáció fejlesztésére irányul.
Az itt megismert módszerek segítségével Ön eredményesebben képes kézben tartani a kritikus megbeszéléseket.
A beosztottak elégedettségét és a vezetői munka eredményességét egyaránt növelő kommunikációs módszereket tanítunk meg.
További információ: http://www.cegos.hu/index.php?c=trshow&id=279