kapubanner for mobile

2006. november 8. - 2006. november 10.
Személyügyi megbeszélések és döntések

Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!

Az emberi munka minősége, a humán erőforrások mind hatékonyabb felhasználása a napjaink egyik legfontosabb vállalati célkitűzése.

KIKNEK AJÁNLJUK?

Tréningünket olyan vezetőknek ajánljuk, akik személyes kompetenciafejlesztésük során szeretnék megismerni és a mindennapokban eredményesen alkalmazni a személyügyi megbeszélésekre jellemző sajátos kommunikációs technikákat, továbbá szeretnék vezetői hatékonyságukat növelni azáltal, hogy képesek saját aktuális igényeikhez és a vállalati elvárásokhoz igazodó értékelő és fejlesztő megbeszéléseket vezetni.

Tréningünk hasznos azoknak a HR-es szakértőknek is, akik meg szeretnék ismerni a vezetői személyügyi munka jellemzőit.

A CÉL

A résztvevők

ismerjék meg a személyügyi megbeszélések kommunikációs eszköztárát,
fejlesszék kérdezéstechnikai készségeiket,
legyenek képesek eredményes megbeszélés tervet készíteni,
ismerjék meg a személyügyi döntéseket támogató eszközöket és módszereket.

A PROGRAM

1. A vezető személyügyi feladatai

  • a munkaerő-gazdálkodás: kiválasztás, létszám-optimalizálás,
  • az értékelő rendszerek és az értékelés szerepe
  • az ösztönző rendszerek
  • a munkaerő-fejlesztés: képzés és karriertervezés

    2. A személyügyi megbeszélések típusai és jellemzői

  • felvételi interjú
  • kilépési interjú
  • teljesítményértékelő megbeszélés
  • korrekciós megbeszélés, fejlesztő megbeszélés
  • karriertervező megbeszélés

    3. A személyügyi megbeszélés kommunikációs alappillérei

  • kérdezéstechnika
  • testbeszéd
  • aktív odafigyelés

    4. A felvételi interjú

  • a jelöltek alkalmasságának vizsgálata
  • az interjú felépítése
  • a motiváció feltárása
  • a vállalati munkakultúrához való illeszkedés vizsgálata
  • a fejlődési igény és potenciál feltérképezése


    5. Az állás és a vállalat eladása és a megállapodás

  • az elvárások bemutatása
  • tárgyalás a jövedelemcsomagról
  • a kiváló jelöltek megnyerésének technikái


    6. A teljesítményértékelő megbeszélés

  • a teljesítmény és az eredmények visszajelzésének módszere
  • az önértékelésen alapuló megbeszélés
  • a problémák visszajelzése
  • a megállapodások megkötése: eredménycélok és fejlődési célok megfogalmazásának módszerei

    7. A karriertervező megbeszélés

  • a beosztottak karrier-elképzelésének feltérképezése
  • a karrierterv elemei
  • a karriercélokhoz rendelt személyes fejlesztés


    8. A fejlesztő célú megbeszélés

  • a személyes fejlődési igény befolyásolása
  • a fejlesztési célok megfogalmazása
  • eredményfokozás szerződéses megállapodás alapján
  • a személyre szabott visszajelzések kommunikációs technikái

    AMIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNIE

    A tréning a témakörre fókuszáló célirányos vezetői kommunikáció fejlesztésére irányul.
    Az itt megismert módszerek segítségével Ön eredményesebben képes kézben tartani a kritikus megbeszéléseket.
    A beosztottak elégedettségét és a vezetői munka eredményességét egyaránt növelő kommunikációs módszereket tanítunk meg.

    További információ: http://www.cegos.hu/index.php?c=trshow&id=279