2006. szeptember 19. - 2006. szeptember 20.
Hatékony mukaszervezés az asszisztensi irodában
Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!
Hogyan tervezze meg és hogyan strukturálja hatékonyan munkanapjait
Hogyan menedzselje a saját, illetve főnöke idejét
Hogyan emelje munkájának színvonalát prioritások felállításával és a feladatok ledelegálásával
Hogyan tanuljon meg bánni a zavaró tényezőkkel és hogyan hárítsa el az akadályokat
A tréning tartalma:
Ismerje meg saját, illetve főnöke munkastílusát!
Elemezze saját munkastílusát!
Miben rejlenek erősségei, illetve gyengeségei?
Az önmegfigyelés eszközei
Hogyan dolgozik főnöke?
Optimális kapcsolat kialakítása az asszisztens és főnöke között
Találja meg a helyes információs rendszert Ön és főnöke között!
Professzionális munkaszervezés
Dolgozzon célorientáltan ahelyett, hogy a feladatokat csak úgy elvégezné!
Tervezze meg munkafolyamatait és az elvégzésükhöz szükséges időt!
Optimális határidőtervezés
Az idő- és feladatszervezés legfontosabb eszközei
Használjon időbüdzsét!
A tényleges állapot elemzése Mire megy el az ideje?
Ismerje fel az időrabló tevékenységeket és tegyen ellenük!
Fedezze fel a pluszidőket és használja ki azokat!
Jó időmenedzsment fegyelem révén
A hatékony időmenedzsment eszközei
Ismerje meg az időmenedzsment legfontosabb eszközeit!
Praktikus tippek és alkalmazási példák az időmenedzsment eszközök használatára
Fejlesszen ki személyre szabott stratégiákat a saját és főnöke idejével való bánásmódra!
Zavaró tényezőkkel való helyes bánásmód
Miért csak feltételesen működik az időtervezés?
A leggyakoribb zavaró tényezők az időmenedzsmentben
Mely tényezőket lehet előre látni, és melyeket nem?
Motiválja munkatársait annak érdekében, hogy a saját időbeosztása ne boruljon fel
Előtervezés, plusz idők meghatározása
Utaljon főnökénél a zavaró tényezőkre
Folyamatmenedzsment a munkafolyamatok optimalizálására
Milyen folyamatokból áll az asszisztensi munka? Melyek a fő- és mellékfolyamatok? Hogyan lehet ezeket optimalizálni?
Milyen folyamatokat lehet és hogyan sztenderdizálni?
Kreativitás mint a folyamat-optimalizálás eszköze
Folyamatosan felmerülő tevékenységek megfelelő koordinációja
Állítson fel prioritásokat! Több idő a leglényegesebb feladatokra
A prioritási sorrend felállításának legfontosabb szabályai
A különbség sürgős és fontos között
A kulcsfontosságú és a kevésbé fontos feladatok elemzése
Tippek és trükkök a checklisták készítéséhez, alkalmazásához
Újítsa meg irodája működését! Hogyan vezessen be jól működő rendszert munkahelyén?
Tervezze meg a folyamatot! Haladjon lépésről lépésre!
Hogyan győzze meg felettesét és kollégáit az új elrendezési rendszerről?
Hogyan vonjon be másokat is az új rendszer kialakításába?
A delegálást is meg kell tanulni!
Ki felé delegálhat Ön?
Milyen típusú feladatokat tudnak mások is átvenni?
Tanuljon meg delegálni és nem-et mondani!
Felelősségek, illetékességek megállapítása
Időnyomás alatt is őrizze meg nyugalmát hatékony stresszmenedzsment eszközök
Lehetséges stresszfajták és kiváltó okaik
Azonosítsa, mi váltja ki Önnél a napi stresszt!
Mit tegyen, hogy egyáltalán ne keletkezzen stressz?
Stratégiák a stressz kezeléséhez találja meg a megfelelő alternatívákat!
Gyakorlatok és módszerek a kikapcsolódáshoz
Hogyan fordítsa át a munkahelyi stresszt pozitív energiává?
További információ: http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=294