2006. szeptember 20.
Ügyfélelégedettségi tréning
Helyszín: Hotel Ében (XIV., Nagy Lajos király út 15-17.) ingyenes parkolás
- ha tudni akarja, hogyan csökkentheti ügyfélvesztését,
- ha szívesen feltenne néhány kérdést az ügyfélkapcsolatokról,
jöjjön el, és választ, ötleteket kaphat a helyzet jobb kihasználására!
Apropó: "Elégedett az ügyfél?" című könyvünk, melyet Önnek is ajánlunk - megrendelhető az Argumentum Kft. (www.argumentum.hu) honlapján.
Tréner: Bohnné Keleti Katalin
Részvételi díj: 45.000 Ft + 20% ÁFA
Mit kap ezért a díjért a résztvevő?
- képzést, amely a testreszabott esetek bemutatásával, az egyéni és csoportos feladatmegoldásokkal végigvezeti az ügyfél-elégedettség kialakulási folyamatán;
- a kis létszámból fakadóan azt a biztonságot, hogy egyedi kérdéseire is megkapja a választ;
- munkafüzetet, amely az elhangzottak későbbi könnyű felidézését, bevésődését segíti;
- egyedi, négyszemközti, (face to face) 50.000 Ft értékű ingyenes marketing tanácsadást 1 órán keresztül, ahol a tréner csak az Ön kérdéseire válaszol egy későbbi, előre egyeztetett időpontban;
- új ismeretségeket;
- új információkat.