kapubanner for mobile

2007. április 3.

Időgazdálkodás hatékony delegálással

Helyszín: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Központ 1013 Bp., Krisztina krt. 39/B

Szervező: Maruzsi Ágnes , [email protected]

Cél:

az időgazdálkodási készségek és technikák tudatosítása, fejlesztése, a hatékony delegálás, mint az időgazdálkodás eszközének elsajátítása.
Ajánljuk: azoknak, akik nehezen tudnak időt szakítani a fontos dolgokra. Vezetőknek, akik úgy érzik, elborítják a mások által gerjesztett problémák, és szeretnék időfelhasználásukat tervszerűen alakítani.

Tartalom:

  • időbeosztásunk vizsgálata: visszajelzés a résztvevők időfelhasználási szokásairól, az időgazdálkodást segítő elvek, a rossz időgazdálkodás tünetei, valós és vélt okai, megnyilvánulási területei, orvoslása az időgazdálkodás kulcsa – prioritások állítása: feladataink fontossági sorrendjének tükre - értékrendünk és cselekedeteink összhangja; munkaköri, szakmai és személyes prioritásaink ellentmondásainak feloldása; feladataink rangsorolása sürgősségük és fontosságuk egyidejű figyelembevételével
  • az időgazdálkodás főbb lépései: prioritásaink tudatosítása; feladataink újraszervezése; asszertivitás és nemet mondás fejlesztése, hatékony érvelési technikák; tevékenységeink dokumentálása, előkészítése, tervezése; felkészülés váratlan eseményekre, kockázatfelmérés; dokumentációszervezés; a technológia az időgazdálkodás szolgálatában – telefon, számítógép, stb.
  • dőgazdálkodási tanácsok – 40 eszköz az időgazdálkodás javításár a nem megfelelő delegálás rákfenéi: időhiány; irányítottság és reaktív viselkedés; gyenge teljesítmény; halogatás - mások munkájának akadályozása; saját feladataink elhanyagolása; beosztottjaink megfosztása önállóságuktól, a lehetőségtől, hogy megoldják saját problémáikat felkészülés a delegálásra – a beosztottak edzése és motiválása: delegálás vagy felelősség áthárítás? ; delegálhatósági kritériumok; a feladat átláthatósága; a beosztottak szakmai felkészültsége; a beosztottak önbecsülésének, magabiztosságának, önállóságának és felelősségének tudatosítása; a beosztottak felkészítése és felügyelete
  • hogyan szakítsunk időt beosztottjainkra?: a feladatok vissza-delegálása és a beosztottak cselekvési lehetőségének visszaszolgáltatása; a feladat soron következő lépésének menedzselése és delegálása; a lépésmenedzsment négy aranyszabálya; a következő lépés konkrét megjelölése; a lépésért felelős személy megnevezése; a lehetséges kockázatok bebiztosítása; a felülvizsgálat helyének és idejének meghatározása delegálás – a hatáskörök felelős átruházása: a sikeres vezetői munka alapkövetelménye - a munkaidő három válfajának hármas egyensúlya; a főnök által lekötött idő - hogyan tegyük elégedetté közvetlen felettesünket?; a rendszer által lekötött idő - a vállalati bürokrácia útvesztői; a saját részünkre lekötött idő - hogyan szakítsunk időt önálló ötleteink megvalósítására?; a saját idő válfajai; a beosztottak által lekötött idő, mint a beosztottak feladatainak menedzselésére szánt idő; a szabad rendelkezésű idő, mint az egyén hivatásbeli kiteljesedésének legfontosabb eszköze

    Időtartam:16 óra
    Időpont:2007. márc. 5-6., május 14-15.
    Részvételi díj:129.000 Ft + ÁFA

    További információ:<a target='' class='td' href='http://www.wifi.hu'>http://www.wifi.hu