2007. december 3. - 2007. december 4.
Hűség és kapcsolati marketing szeminárium - CRM
Helyszín: Budapest
Szervező: Achieve Learning hungary Kft./AchieveGlobal, www.achieveglobal.hu Te:+361 391 7958 E-mail: [email protected]
Tudja, miként maximalizálhatja a marketinges a CRM rendszer előnyeit?
Fel tudná sorolni az FMCG termékek 6 promóciós alapmechanizmusát?
És ezek közül melyek, hogyan alkalmazhatók az Ön iparágában?
Szeretné megnézni és elemezni a világ legjobb TV és sajtó hirdetéseit?
Jelentkezzen a 2 napos szemináriumra és választ kap kérdéseire!
Előadó: Farkas Tibor
A hűség a profit forrása. Sokat hallunk és beszélünk róla, mégis kevés igazán jó példát látunk. Ez a szeminárium a márkahűség kialakításának praktikus oldalával foglalkozik a reklámtól a CRM rendszerekig.
A szeminárium céljai:
Tartalmi vázlat:
Egy márka élete
A promóciókról
Direkt marketing
Kapcsolati marketing
Hűségmarketing
CRM