kapubanner for mobile

2007. december 3. - 2007. december 4.
Hűség és kapcsolati marketing szeminárium - CRM

Helyszín: Budapest

Szervező: Achieve Learning hungary Kft./AchieveGlobal, www.achieveglobal.hu Te:+361 391 7958 E-mail: [email protected]

Ismeri Ön az 5 válaszarány-duplázó direkt marketing trükköt?
Tudja, miként maximalizálhatja a marketinges a CRM rendszer előnyeit?
Fel tudná sorolni az FMCG termékek 6 promóciós alapmechanizmusát?
És ezek közül melyek, hogyan alkalmazhatók az Ön iparágában?
Szeretné megnézni és elemezni a világ legjobb TV és sajtó hirdetéseit?

Jelentkezzen a 2 napos szemináriumra és választ kap kérdéseire!

Előadó: Farkas Tibor

A hűség a profit forrása. Sokat hallunk és beszélünk róla, mégis kevés igazán jó példát látunk. Ez a szeminárium a márkahűség kialakításának praktikus oldalával foglalkozik a reklámtól a CRM rendszerekig.

A szeminárium céljai:

  • a hűség- és kapcsolati marketinggel kapcsolatos tudás elmélyítése
  • új módszerek, ötletek, nemzetközi példák megismerése
  • a korábbi tudás és tapasztalat felfrissítése és rendszerezése
  • újfajta gondolkodásmód – és egy kis szórakozás

  • A szeminárium 70%-a prezentáció (tudástranszfer), 30%-a tréning (készségfejlesztés)

  • Az előadó számtalan esettanulmányt, konkrét példát sorakoztat fel az elméletek illusztrálására.

    Tartalmi vázlat:

    Egy márka élete
    A promóciókról
    Direkt marketing
    Kapcsolati marketing
    Hűségmarketing
    CRM