kapubanner for mobile

2007. február 19.
Érzelmi intelligencia

Helyszín: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézetben, Budapest Krisztina krt. 39/B

Szervező: Wifi Hungária Oktató és Továbbképző Intézet 1013 Budapest, Krisztina Krt. 39/B 5. emelet Tel: (1) 4 880 880, Fax: (1) 4 880 881 E-mail: [email protected]

Cél: A menedzsment területén kitűzött célok elérésének támogatása az érzelmi intelligencia technikáinak gyakorlása által.

Ajánljuk:HR- és személyzeti vezetők, menedzserek, felsővezetők, projektvezetők.

Tartalom:

  • az érzelmi intelligencia, mint vezetési eszköz: a jéghegy-modell; racionális vs. érzelmi szint; az érzelmi intelligencia a vezetői élet mindennapjaiban.
  • a hatásos párbeszéd alaptörvényei: érzékenység, a non-verbális kommunikáció jelei; érzelmek és vita az érzelmekkel
  • konfliktusmenedzsment az érzelmi intelligencia tükrében: érzelmen alapuló kommunikációs gátak érzelmi akadályok az érzelmek felismerése és meghatározása a konfliktusok elszabadulásának visszafordítása
  • az érzelmi intelligencia viszonya a személyiségünkhöz: szociális kompetencia, hogyan birkózzunk meg a magunk és mások érzelmeivel? Mit tehetünk az agresszió ellen?
  • az érzelmi intelligencia határai, mások feszültsége iránti érzékenység, az érzelmektől való félelem, az érzelem, mint magánügy

    További információ: http://www.wifi.hu