Helyszín: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézetben, Budapest Krisztina krt. 39/B
Szervező: Wifi Hungária Oktató és Továbbképző Intézet
1013 Budapest, Krisztina Krt. 39/B 5. emelet
Tel: (1) 4 880 880, Fax: (1) 4 880 881 E-mail: [email protected]
Cél: A menedzsment területén kitűzött célok elérésének támogatása az érzelmi intelligencia technikáinak gyakorlása által.
Ajánljuk:HR- és személyzeti vezetők, menedzserek, felsővezetők, projektvezetők.
Tartalom:
az érzelmi intelligencia, mint vezetési eszköz: a jéghegy-modell; racionális vs. érzelmi szint; az érzelmi intelligencia a vezetői élet mindennapjaiban.
a hatásos párbeszéd alaptörvényei: érzékenység, a non-verbális kommunikáció jelei; érzelmek és vita az érzelmekkel
konfliktusmenedzsment az érzelmi intelligencia tükrében: érzelmen alapuló kommunikációs gátak érzelmi akadályok az érzelmek felismerése és meghatározása a konfliktusok elszabadulásának visszafordítása
az érzelmi intelligencia viszonya a személyiségünkhöz: szociális kompetencia, hogyan birkózzunk meg a magunk és mások érzelmeivel? Mit tehetünk az agresszió ellen?
az érzelmi intelligencia határai, mások feszültsége iránti érzékenység, az érzelmektől való félelem, az érzelem, mint magánügy
További információ: http://www.wifi.hu