kapubanner for mobile

2007. július 5.
Hatékonyságmérés a Shared Service Centerekben - Fókuszban a folyamatszemlélet

Helyszín:Érdeklődjön a szervezőnél!

Mi az az SSC?

A felelősség elhatárolása az ügyfél és az SSC között
Belső szerződés, Szolgáltatási megállapodás kialakítása
Az SSC belső működésének kialakítása
Az SSC teljesítményértékelési rendszerének kialakítása
Az SSC teljesítményének mérése, értékelése az SSC, a tulajdonos és az igénybevevő vállalat / szervezeti egység szempontjából
Mérőszámrendszer kialakítása

Melyek a szolgáltató központok teljesítményértékelésének módszerei?
Milyen méréseket alkalmazunk a Shared Service Centerekben?
Miért fontos az egységes mérőrendszer kialakítása? Hogyan lehetséges mindez?
Mely folyamatokat érdemes és lehet mérni? Miért fontos a folyamatszemlélet?
Milyen területek számszerűsíthetők, mérhetőek könnyen?
Melyek azok a területek, amelyek nehezen értékelhetők, mérhetők?
Hogyan történjen, és milyen gyakorisággal a mérés?
Benchmarking - Hogyan lehet összehasonlítani a különböző funkciójú SSC-k hatékonyságát?
Az informatikai támogatás fontossága a teljesítménymérésnél

Hogyan használja a méréshez az informatikai rendszert?
Milyen informatikai rendszerek támogatják az SSC teljesítményének mérését?
Technikai megoldások a teljesítménymérés automatizálására.

A workshop szakembere:

Vida Gábor, principális, IFUA Horváth & Partners Kft.
Okleveles közgazdász, az IFUA Horváth & Partners Kft. principálisa, a Szervezetalakítás és folyamatmenedzsment Kompetencia Központ vezetője. Számos cégnél végzett tanácsadói munkát többek között az alábbi témákban: Business Process Reengineering; kiszervezés, Shared Service Centerek kialakítása, Folyamatmenedzsment rendszerek kialakítása. Rendszeres tréner és előadó különféle szakmai rendezvényeken, kiemelt témái: folyamatmenedzsment, szervezettervezés, Business Process Reengineering, informatikai szervezetek, outsourcing, Shared Service Centerek.

További információ:http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=447