2007. június 25.
Hatékonyság és asszertivitás az ügyfélszolgálatban
Helyszín:Helyszín: Sämling Kft. oktatóterme, 1124. Budapest, Németvölgyi út 64.
Akiknek ajánljukÜgyfélszolgálatos, recepciós kollégáknak, titkárnőknek és mindazoknak, akik belső és külső ügyfél kapcsolattal rendelkeznek.
Képzési program
Önismereti blokk
ˇ A szerepet fenntartó egyéni motivációs tényezők.
ˇ Indulatok kezelésének felmérése.
ˇ Empátia és decentrálási készségek egyéni bemérése.
ˇ A konfliktuskezelés, problémamegoldás egyéni sajátosságai.
ˇ A verbális és non-verbális kommunikációs szint feltérképezése.
Az ügyfél
ˇ A másik emberről kialakított első benyomások szerveződése.
ˇ Ügyféltípusok.
ˇ Az ügyfél elvárásai, beállítódásai, viselkedése mögött meghúzódó motívumok értelmezése.
ˇ Az ügyfél igazi, de rejtett motívumai.
Az ügyfél és ügyfélszolgálatos kapcsolata
ˇ A különböző ügyféltípusokkal való bánásmód.
ˇ A meggyőzés és befolyásolás módszerei.
ˇ A helyzetek fölötti viselkedési kontroll megszerzése és fenntartása.
ˇ A kommunikáció szerepe a helyzetek, problémák kezelésében.
ˇ Az ügyfél igényeinek pontos és gyors bemérése, az ügyfelek utógondozása.
Oktató: Márton Mónika, Münnich Iván
Ár: 45.000 Ft + Áfa
Az ár tartalmazza a tanfolyam díját, a tankönyvet és a képzés során folyamatosan felszolgált kávét, üdítőt, pogácsákat, édes süteményeket és az ebédet.
Akitől a képzésről információt kérhet:
Méhes Viktória
E-Mail: [email protected]
Tel: 06-1-212-4412, 06-20-265-48-11
Pratte Mónika
E-Mail: [email protected]
Tel: 06-1-212-4412, 06-20-326-51-55
További információ:http://www.samling.hu/kepzesreszletek.php?kepzes_id=98