2007. március 6.
AZ ügyfélelégedettség vizsgálata a piacnövelés szolgálatában
Helyszín: Trainex Kft. oktatókabinet (Budapest XIII., Váci út 70. I/20.)
Szervező: Trainex Kft., (1) 320-4198
hogy a résztvevők megismerjenek és alkalmazzanak olyan módszereket, amelyekkel sikeresen képesek potenciális vevőkből céghű vevőkört kialakítani, ezáltal cégük piaci helyzetét hosszú távra stabilizálni.
A tréning várható eredménye,
hogy a résztvevők képesek lesznek a vevőelégedettség korszerű mérésére, a mérési eredmények visszacsatolására a piacrészesedés növelése érdekében, és hatékony érvrendszert tudnak szolgáltatni a cég piaci pozicionálásához és a stratégiai tervhez.
Tréningprogram
Tréner: Garay Klára tréner, akkreditált CHAMP tanácsadó
További információ:http://www.trainex.hu