kapubanner for mobile

2007. március 6.
AZ ügyfélelégedettség vizsgálata a piacnövelés szolgálatában

Helyszín: Trainex Kft. oktatókabinet (Budapest XIII., Váci út 70. I/20.)

Szervező: Trainex Kft., (1) 320-4198

A tréning célja, célja:

hogy a résztvevők megismerjenek és alkalmazzanak olyan módszereket, amelyekkel sikeresen képesek potenciális vevőkből céghű vevőkört kialakítani, ezáltal cégük piaci helyzetét hosszú távra stabilizálni.

A tréning várható eredménye,

hogy a résztvevők képesek lesznek a vevőelégedettség korszerű mérésére, a mérési eredmények visszacsatolására a piacrészesedés növelése érdekében, és hatékony érvrendszert tudnak szolgáltatni a cég piaci pozicionálásához és a stratégiai tervhez.

Tréningprogram

  • A visszacsatolás szerepe, módjaiA hagyományos és ügyfélközpontú szervezet különbsége
  • Elégedettséget/elégedetlenséget kiváltó momentumok
  • Az igények felmérésének módjai
  • Vevőtípusok és preferenciáik
  • Az ügyfélelvárások átalakítása belső specifikációvá
  • Értékelési és elemzési módszerek

    Tréner: Garay Klára tréner, akkreditált CHAMP tanácsadó

    További információ:http://www.trainex.hu