Helyszín: WIFI Hungária OKtató és Továbbképző Intézet,1013 Budapest Krisztina krt. 39/B
Szervező: Kuti Zsuzsanna, [email protected]
Cél: a képzés résztvevői anyanyelvű tréner segítségével, elsajátíthatják és fejleszthetik, azon készségeiket, melyeket munkájuk során folyamatosan alkalmaznak. Tréningünk segítségével professzionális szintre emelhetik a pozitív hangvételű telekommunikációs technikáikat, könnyebben kezelik az éles helyzeteket, és képesek lesznek az adott ügyféltípusnak megfelelően reagálni a feltett kérésekre és kérdésekre.
Ajánljuk: azoknak, akik munkájuk jelentős részét telefonon bonyolítják le, illetve telefonkezeléssel foglalkoznak, azaz hívásokat fogadnak és kimenő hívásokat intéznek (kivéve hideg hívások).
Tartalom:
a telefonkommunikáció alapjai: a professzionális bemutatkozás érthető névvel, pozitív kifejezések, szemben a negatív szavakkal
az első telefonos benyomás jelentősége, a hang és a szavak közötti egyensúly, a mosoly szerepe
ügyféltípusok és azok kedvelt kifejezései: ügyféltípusokhoz való alkalmazkodás
telefonos problémamegoldás: a telefonos beszélgetés során kialakult éles helyzetek kezelése, illetve kimenő hívások problémás ügyfelek felé
angol nyelvű gyakori hibák és azok helyes változatai: professzionális kifejezések angolul
Részvételi díj: 56 000 Ft áfa