kapubanner for mobile

2007. szeptember 26.

Sikeres telekommunikáció angolul

Helyszín: WIFI Hungária OKtató és Továbbképző Intézet,1013 Budapest Krisztina krt. 39/B

Szervező: Kuti Zsuzsanna, [email protected]

Cél: a képzés résztvevői anyanyelvű tréner segítségével, elsajátíthatják és fejleszthetik, azon készségeiket, melyeket munkájuk során folyamatosan alkalmaznak. Tréningünk segítségével professzionális szintre emelhetik a pozitív hangvételű telekommunikációs technikáikat, könnyebben kezelik az éles helyzeteket, és képesek lesznek az adott ügyféltípusnak megfelelően reagálni a feltett kérésekre és kérdésekre.

Ajánljuk: azoknak, akik munkájuk jelentős részét telefonon bonyolítják le, illetve telefonkezeléssel foglalkoznak, azaz hívásokat fogadnak és kimenő hívásokat intéznek (kivéve hideg hívások).

Tartalom:

  • a telefonkommunikáció alapjai: a professzionális bemutatkozás érthető névvel, pozitív kifejezések, szemben a negatív szavakkal
  • az első telefonos benyomás jelentősége, a hang és a szavak közötti egyensúly, a mosoly szerepe
  • ügyféltípusok és azok kedvelt kifejezései: ügyféltípusokhoz való alkalmazkodás
  • telefonos problémamegoldás: a telefonos beszélgetés során kialakult éles helyzetek kezelése, illetve kimenő hívások problémás ügyfelek felé
  • angol nyelvű gyakori hibák és azok helyes változatai: professzionális kifejezések angolul

    Részvételi díj: 56 000 Ft áfa