kapubanner for mobile

2008. december 12.
Business Coach Akadémia - Testbeszéd fejlesztése coachinggal

Helyszín: Budapest Belváros
Szervező: Business Coach Akadémia

A workshop célja:

Mindnyájan tudjuk, hogy az ember nem csak szavakkal kommunikál, és hogy kommunikációnk igen nagy részét a non-verbális kommunikáció tölti ki. A non-verbális kommunikáción belül a testbeszéd az, ami leginkább árulkodik a beszélő véleményéről, érzéseiről, az adott szituációhoz való hozzáállásáról, a személyiségéről.

De nem csak általában a világhoz és saját magához való viszonyulását, hanem a beszélő partneréhez való hozzáállását is jobban megérthetjük. Ezért is fontos egy leendő coach számára, hogy ismerje azokat a jeleket, amik nem szóbeliek, mégis fontos információt közölhetnek a coachee-ról, hiszen anélkül nem tudunk segíteni, hogy ne értenénk meg minél jobban a coacheet.

Ehhez nyújt segítséget a testbeszéd workshop, ami egyben szélesíti ön és emberismeretünket is és jobban segíthetjük ügyfeleinket, hogy Ők is hatékonyabban használják testbeszédüket.

Kiknek ajánljuk?

Ajánljuk azoknak ezt a workshopot, akik szeretnének megismerkedni a testbeszéd jellemzőivel, hogy annak segítésével összetettebb és mélyebb legyen mások megértése, hogy felismerjék azokat a jeleket, amik arról árulkodnak, hogy mikor nincs összhangban a viselkedés azzal, amit mondunk.

A non-verbális nyelvet nem tudatosan alkalmazzuk, de gyakorlással sok mindent meg lehet tanulni, amihez hetekre van szükség. Ezen a workshopon megalapozzuk azt a tudást, ami a non-verbális jelek értelmezéséhez és a saját non-verbális kommunikációnk tudatosabb alkalmazásához segít hozzá.

Tematika:

  • Mi a testbeszéd?
  • Miért érdemes a testbeszéddel foglalkoznunk?
  • A kommunikáció összefüggései
  • A testbeszéd szerepe az interperszonális kommunikációban
  • Mire figyeljünk? Mit vehetünk le a testbeszédből? Mit adhatunk át a non-verbális kommunikáció által?
  • A testbeszéd főbb megnyilvánulásai
  • Hogyan viselkedjünk és tereljük jó irányba a zárkózott, agresszív vagy szétszórt figyelemmel rendelkező ügyfeleket?
  • Első benyomás szerepe és megnyilvánulásai a testbeszédben
  • Helyzetgyakorlatok: önmagunk és mások megfigyelése
  • A helyes testtartás
  • Milyen az ideális coach testbeszéde?
  • Milyen eszközökkel és hogyan tudja segíteni a coach ügyfelét hogy még jobb legyen a testbeszéde (shadow coaching, "tükör", szerepjáték...)
  • Konkrét esetek, amikor a coacheenak a testbeszédét kellett fejleszteni, hogyan, miként történik ez?
  • Szakirodalom

    Előadó: Oborni Kata - business coach és tréner

    A workshop időpontja: 2008.12.12 14:00-18:00

    További információ:

    E-mail: [email protected]

    www.businesscoach.hu