kapubanner for mobile

2008. december 8. - 2008. december 9.

Stresszkezelés és konfliktusfeloldás

Helyszín: Accor-Pannonia Hotels Szervező: Cegos Magyarprszág,

Kiknek ajánljuk?

Csapatok vezetőinek és a csapatok működéséért felelős szakembereknek, akik gyakran kerülnek konfliktushelyzetekbe, és akik a konfliktushelyzeteket nem stresszforrásként, hanem tevékenység- és kapcsolatfejlesztő nyereségforrásként szeretnék felhasználni.

A cél:

A résztvevők ismerjék fel és tudatosítsák a konfliktusok keletkezésének, létrejöttének mechanizmusait, legyenek képesek céltudatosan viselkedni konfliktushelyzetben,
tudják a konfliktushelyzeteket nyereségforrásként kezelni,
ismerjék fel a stesszállapotok kezdeti jellemzőit, tudatosítsák a számukra stresszhatással járó helyzeteket, gyarapítsák a stressz leküzdésére alkalmas személyes eszköztárukat.

Amiért érdemes részt vennie a tréningen

  • Ön fejleszti konfliktuskezelési repertoárját.
  • Tudatosítja azt, hogy
  • a konfliktusok egy része elkerülhető,
  • a konfliktusokat bizonyos helyzetekben fel kell vállalni,
  • a konfliktushelyzetekre reagálni kell,
  • a konfliktushelyzetet irányításunk alatt lehet és kell tartani,
  • a konfliktusok a fejlődés potenciális forrásai.
  • Felismeri a stressz jeleit, és készségeket sajátíthat el, amelyekkel csökkenteni tudja a stressz káros hatásait.
  • Ön szituációkban gyakorolhatja be a konfliktuskezelés eredményes fogásait, és visszajelzést kap egyéni fejlődéséről.

    A program

    1. A konfliktusok keletkezése

  • a konfliktus keletkezésének módjai
  • a konfliktushelyzetek és a konfliktusveszélyt jelentő helyzetek felismerése
  • a megelőzés, a korai elkerülés lehetőségei
  • az "alvó vulkán"-effektus és a "vészjelzések"

    2. A konfliktusok természete, fajtái

  • az agresszió szerepe a konfliktusban
  • a konfliktusok dinamikája
  • a konfliktushelyzetek jellegzetes típusainak azonosítása

    3. A konfliktusok feloldásának eszközei

  • a konszenzuskeresés szükségessége, lehetősége és eszközei
  • a konfliktusok kezelésére kialakított módszerek
  • felkészülés a konfliktusveszéllyel járó helyzetekre
  • a konfliktuskezelés öt lehetséges módozata

    4. A konfliktus mint nyereségforrás

  • a konfliktusokban rejlő potenciális előnyök
  • a konfliktus energiáinak irányítása
  • a konfliktusok a kapcsolat elmélyítésének szolgálatában
  • a konfliktusok a fejlődés szolgálatában

    5. A stressz megértése és felismerése

  • a stresszállapot jellegzetességei és korai felismerése
  • a stressz rövidtávú hatásai: napi munkavégzés és közérzet
  • a stressz tartós hatásai: személyiség és egészség
  • a stressz kiváltó tényezői
  • a stressz leküzdése
  • az önismeret és stressz kapcsolata

    6. A saját érzelmek, indulatok tudatosítása és kezelése

  • a szubjektív érzelmek és az objektív tények elkülönítésének eszközei
  • asszertivitás a konfliktusok kezelésében
  • az indulatok mint stresszforrások
  • a lehetőségek és a személyiség összhangja
  • Köszönjük jelentkezését, adatait rögzítettük.

    Jelentkezési feltételek:

    A jelentkezési lap megküldésével a Résztvevő elfogadja a Cegos tréningajánlatát, és kötelezettséget vállal arra, hogy a tréning díjat a megjelölt határidőre kifizeti, és ennek alapján részt vesz a képzésen. Amennyiben a Résztvevő részvételét a tanfolyam kezdete előtti 6 munkanapon belüli időszakban mondja le, a részvételi díj 100%-át köteles kötbér címén megfizetni.

    A tréninggel kapcsolatos tudnivalókról, a regisztráció lezárását követően, 1 héttel a tréning kezdete előtt tájékoztatjuk a résztvevőket.

    További információ:

    http://www.cegos.hu