kapubanner for mobile

2008. február 25.
Hatékonyság és asszertivitás az ügyfélszolgálatban

Helyszín: 1124, Bp, Németvölgyi út 64.

Szervező: Méhes Viktória, Pratte Mónika, 212-44-12

Akiknek ajánljuk

Ügyfélszolgálatos, recepciós kollégáknak, titkárnőknek és mindazoknak, akik belső és külső ügyfél kapcsolattal rendelkeznek.

Képzési program

Önismereti blokk

  • A szerepet fenntartó egyéni motivációs tényezők.
  • Indulatok kezelésének felmérése.
  • Empátia és decentrálási készségek egyéni bemérése.
  • A konfliktuskezelés, problémamegoldás egyéni sajátosságai.
  • A verbális és non-verbális kommunikációs szint feltérképezése.

    Az ügyfél

  • A másik emberről kialakított első benyomások szerveződése.
  • Ügyféltípusok.
  • Az ügyfél elvárásai, beállítódásai, viselkedése mögött meghúzódó motívumok értelmezése.
  • Az ügyfél igazi, de rejtett motívumai.

    Az ügyfél és ügyfélszolgálatos kapcsolata

  • A különböző ügyféltípusokkal való bánásmód.
  • A meggyőzés és befolyásolás módszerei.
  • A helyzetek fölötti viselkedési kontroll megszerzése és fenntartása.
  • A kommunikáció szerepe a helyzetek, problémák kezelésében.
  • Az ügyfél igényeinek pontos és gyors bemérése, az ügyfelek utógondozása.

    A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

    További információ: www.samling.hu - nyílt tréningek