2008. május 19.
A jövő stratégiája - Üzleti időutazás
Helyszín: A Sämling Kft. oktatóterme: 1124. Budapest, Németvölgyi út 64. Szervező: Pratte Mónika, 1/212-44-12
Hogyan is állunk a cégünk társadalmi felelősségvállalásával, a pénzügyi helyzetével, a humánerőforrás-gazdálkodásunkkal, a termeléssel, az értékesítéssel, a marketinggel és mi a piaci helyzetünk?
Ha most újra kezdhetnénk, mit tennénk másképp és mit ugyanúgy? A tréning kísérletet tesz a helyes jövő stratégiájának kidolgozására és ennek megvalósítására is időutazás formájában.
A tréning 1 napja alatt 10 év telik el. Hogy mire kell a jövőben a legnagyobb hangsúlyt fektetni az egyértelműen kiderül mindenki számára.
Akiknek ajánljuk
Eredmény:
A résztvevők átlátják a vállalatirányítás, az üzleti tervkészítés, a stratégiai valamint az operatív döntések következményeit. A piaci változásokra való reakcióképességüket, a konkurencia és vetélytársak kezelését.
Szembesülnek a résztvevők azzal, hogy hogyan használják ki az információkat, amik rendelkezésükre állnak, és amik megszerezhetőek, valamint hogyan élnek a benchmarking lehetőségekkel.
Területek:
Csapatmunka
A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!
Akitől a képzésről információt kérhet:
Méhes Viktória, 212-44-12, [email protected]
Pratte Mónika, 212-44-12, [email protected]