kapubanner for mobile

2008. május 19.
A jövő stratégiája - Üzleti időutazás

Helyszín: A Sämling Kft. oktatóterme: 1124. Budapest, Németvölgyi út 64. Szervező: Pratte Mónika, 1/212-44-12

Vállalati életciklus váltásokat és stratégiai döntéseket elősegítő szimulációs tréning

Hogyan is állunk a cégünk társadalmi felelősségvállalásával, a pénzügyi helyzetével, a humánerőforrás-gazdálkodásunkkal, a termeléssel, az értékesítéssel, a marketinggel és mi a piaci helyzetünk?

Ha most újra kezdhetnénk, mit tennénk másképp és mit ugyanúgy? A tréning kísérletet tesz a helyes jövő stratégiájának kidolgozására és ennek megvalósítására is időutazás formájában.

A tréning 1 napja alatt 10 év telik el. Hogy mire kell a jövőben a legnagyobb hangsúlyt fektetni az egyértelműen kiderül mindenki számára.

Akiknek ajánljuk

  • Minden olyan csoportnak, akik együtt szeretnék megtapasztalni az üzleti világ és a vállalatok működését egy gyors időutazással.
  • Mindenkinek, aki szeretné átlátni egy vállalat működését, pénzügyi, marketing és termelési struktúráját és ezek egymásra és a külső környezetre gyakorolt hatását.


    Eredmény:

    A résztvevők átlátják a vállalatirányítás, az üzleti tervkészítés, a stratégiai valamint az operatív döntések következményeit. A piaci változásokra való reakcióképességüket, a konkurencia és vetélytársak kezelését.

    Szembesülnek a résztvevők azzal, hogy hogyan használják ki az információkat, amik rendelkezésükre állnak, és amik megszerezhetőek, valamint hogyan élnek a benchmarking lehetőségekkel.

    Területek:

  • Vállalati életciklusok
  • Üzleti- terv
  • Stratégiai döntéshozatal
  • Humánerőforrás-gazdálkodás
  • Pénzügyi döntéshozatal
  • Értékesítés
  • Marketing
  • Termelés
  • Logisztika

    Csapatmunka

    A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

    Akitől a képzésről információt kérhet:

    Méhes Viktória, 212-44-12, [email protected]
    Pratte Mónika, 212-44-12, [email protected]