"Lojalitás a cégen belül és kívül" jelentése. Mit jelent a(z) 2008. március 19.
"Lojalitás a cégen belül és kívül"? - HR-SZÓTÁR"> "Lojalitás a cégen belül és kívül" jelentése, mit jelent 2008. március 19.
"Lojalitás a cégen belül és kívül", Helyszín:,Hotel,Veritas,(XIV...."> "Lojalitás a cégen belül és kívül" jelentése. Mit jelent a(z) 2008. március 19.
"Lojalitás a cégen belül és kívül"? - HR-SZÓTÁR"/>
kapubanner for mobile

2008. március 19.
"Lojalitás a cégen belül és kívül"

Helyszín: Hotel Veritas (XIV. Mogyoródi út 8.) Szervező: Argumentum Marketing Tanácsadó Kft. Szervező elérhetőségei: 1139 Budapest, Petneházy utca 50-52 tel/fax: 1/236-7324, 1/236-7325 Tréner: Bohnné Keleti Katalin

A vevők döntéseiben egyre nagyobb szerepet játszanak az ismertségi, és a vásárlói hűséget támogató tényezők. Egyre több akcióval, vagy hűségprogrammal találkozunk a kínálatban. A kérdés: mikor és melyik a leginkább megfelelő? Hogyan válasszuk ki az optimális megoldást? A tréningen erre is választ kaphat, éppen úgy, mint arra, hogy teheti lojálissá munkatársait.

Jelentkezni írásban lehet:

  • az Argumentum Kft. honlapján (3% kedvezménnyel), ha a jelentkezés szóra klikkel

  • e-mailben az [email protected] e.mail címen

  • vagy faxon (1)2367325


    Részvételi díj: 45.000,- Ft/áfa/fő

    Tudomásul veszem, hogy jelentkezésem fizetési kötelezettséggel jár. A megküldött részvételi díj számlát átutalással egyenlítem ki, a számlán feltüntetett határidőig.


    A tréning célja:

  • gyakorlati útmutatót és ötleteket adni a különféle hűségprogramok kialakításához

  • már "másnap alkalmazható" megoldásokat bemutatni

  • megmutatni, milyen előnyökkel jár a hűséges és lojális munkatárs

  • megmutatni, milyen előnyökkel jár a hűséges és lojális vevőkör


    Kedvezmények (csak egy kedvezmény, a legnagyobb érvényesíthető):

  • amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik, akkor 8%

  • ha valamelyik társszövetségen keresztül jelentkezik 5%

  • ha az Argumentum Kft honlapján keresztül jelentkezik 3%


    Mit kap ezért a díjért?

  • Képzést, amely az esetek bemutatásával, az egyéni és csoportos feladatmegoldásokkal segíti Önt,

  • a kis létszámból fakadóan azt a biztonságot, hogy Ön egyedi kérdéseire is megkapja a választ,

  • jó hangulatot, kellemes környezetet,

  • új ismeretségeket,

  • új információkat,

  • svédasztalos ebédet, és a szünetekben frissítőt.


    Tematika és időbeosztás:

    09.30 - 10.00 - Regisztráció

    10.00 - 12.00 - A piaci környezet változásai, a vevők viselkedése

    12.00 - 13.00 - Svédasztalos ebéd

    13.00 - 14.45 - A márka és a vevői hűség kapcsolata, hűségprogramok; Belső vevő, vagy hűséges munkatárs?

    14.45 - 15.00 - Kávészünet

    15.00 - 16.30 - A hűséges vevőkör kialakítása, a kommunikáció szerepe

    16.30 - 17.00 - Előnyök kívül és belül

    Összegzés, zárás


    Jelentkezés: http://argumentum.hu

    További információ: http://argumentum.hu