kapubanner for mobile

2008. október 15. - 2008. október 16.

Ügyfélszolgálat és reklamációkezelés

Helyszín: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet Szervező: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet, (1) 4 880 880

Cél:

A hatékony, megbízható és pontos ügyfélkezelés művészetének elsajátítása. A panasz mint értékteremtő forrás tudatosítása, az ügyfélpanaszok kezelésének fogásai, az ügyfelek megelégedésének növelése a reklamációkból kiindulva mint a vállalati imázs javításának eszköze.

Ajánljuk:

Vevő/ügyfélszolgálati munkatársaknak és vezetőknek, kereskedelmi és vezetői asszisztenseknek, minőségbiztosítási munkatársaknak.

Tartalom:

  • Az ügyfélszolgálat fő céljai, folyamatai adminisztrációja; a reklamáció helye az ügyfélkapcsolatokban
  • Célravezető viselkedési módok, érvelés- és tárgyalástechnika, asszertivitás, hatásos lezárás, strukturált reklamációkezelés
  • Írásos válasz a reklamációra, "minőség" a reklamációk mögött: a gyakori esetek gyűjtése, osztályozása, azonosítása

    További információ:

    www.iwiw.hu