kapubanner for mobile

2008. október 31.
Business Coach Akadémia - Motiváció fejlesztése coachinggal

Helyszín: Budapest Belváros Szervező: Business Coach Akadémia

A workshop célja:

Az egyén motiváltsága a szükségletek és ösztönzők, valamint azok megítélésének eredője. A motiváltságot az határozza meg, hogy az egyén munkával kapcsolatos szükségletei, elvárásai mennyire vannak összhangban a szervezet által nyújtott ösztönzőkkel, juttatásokkal. Ez szubjektív megítélés eredménye, mivel az egyik ember számára megfelelő ösztönző (pl. bizonyos szintű fizetés), a másik számára nem biztos, hogy kielégítő.

A motiváció e szubjektív eleme kritikus fontosságú, mivel az emberek úgy viszonyulnak a munkájukhoz, ahogy megítélik azt.
A menedzser számára jelentős kihívás annak eldöntése, hogy az egyes embereket hogyan lehet motiválni. A szükségletekkel (Maslow) és az ösztönzőkkel (Herzberg) foglalkozó elméletek arra keresik a választ, hogy mi motiválja az embereket.

A menedzser feladata, hogy felderítse az egyes emberek szükségleteit, és olyan feladatokat adjon, illetve körülményeket teremtsen, amelyek kielégítik ezeket a szükségleteket.

Kiknek ajánljuk?

Kezdő és haladó coachoknak egyaránt, akik a téma iránt érdeklődnek, és szeretnék megismerni a motiváció elméleti hátterét, és a motivációs képesség fejlesztésének lehetőségeit, eszközeit.

Tematika:

Elméleti áttekintés: Miért fontos a motiváció?
Milyen motivációs eszközei vannak egy vezetőnek, tudatosan miért csak 5%át használják ennek?
Hogyan mérheti a vezető a csapatának motiváltságát, hogyan segíthet ebben egy coach?
Hogyan, mely eszközökkel segítheti a coach a vezetőt, hogy még hatékonyabban motiváljon? (shadow coaching, tesztek...)
Konkrét esetek, valós coachingok feldolgozása
Szakirodalom-ajánló

Előadó: Kurucz Balázs - business coach és tréner

A workshop időpontja: 2008.10.31 14:00-18:00

További információ:

E-mail: [email protected]

www.businesscoach.hu